Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Si at du har en god venninne eller en søster du forteller en hemmelighet til, og vedkommende lover og ikke si det til noen. Stoler du på vedkommende om dere ble bitre uvenner at hun fremdeles ikke sier det til noen? 

Stoler du på at vedkommende ikke sier noe etter en har forlatt verden? eller er det greit de sier det til andre da?

Stoler du på alle med taushetsplikt? Evt hvilke yrkesgrupper stoler du mest og minst på?

Hvis vi ikke kan ha tillit til andre kan det bli mye å bære på alene og det kan være tungt. Burde man ikke snakket mer om hvor dårlig gjort det er å spre rykter. 

Anonymkode: ace87...a88

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/491526-%C3%A5-stole-p%C3%A5-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Si at du har en god venninne eller en søster du forteller en hemmelighet til, og vedkommende lover og ikke si det til noen. Stoler du på vedkommende om dere ble bitre uvenner at hun fremdeles ikke sier det til noen? 

Stoler du på at vedkommende ikke sier noe etter en har forlatt verden? eller er det greit de sier det til andre da?

Stoler du på alle med taushetsplikt? Evt hvilke yrkesgrupper stoler du mest og minst på?

Hvis vi ikke kan ha tillit til andre kan det bli mye å bære på alene og det kan være tungt. Burde man ikke snakket mer om hvor dårlig gjort det er å spre rykter. 

Anonymkode: ace87...a88

Jeg stoler ikke på alle, men spesielt ei venninne stoler jeg 100 prosent på.

Jeg stoler også 100 prosent på samboeren min som har taushetsplikt. Dette fordi jeg har prøvd å fiske om enkelte ting av ren nysgjerrighet, men han er taus som graven. Jeg er selvfølgelig glad for det egentlig da, at han ikke bryter taushetsplikten selv til meg heller. 

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

tror det er viktig å stole på andre frem tl det motsatte er bevist

Anonymkode: d81ad...0a2

Ikke hvis du har taushetsplikt på jobben. Da er det nok best å forholde seg til at man aldri kan vite 100 % hvem man kan stole på. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...