AnonymBruker Skrevet 16. april Skrevet 16. april Jeg vurderer å kjøpe meg en festdrakt. Jeg syns den ser pen ut. Men er det teit å bruke festdrakt i stedenfor bunad? Anonymkode: cc2e7...7fd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. april Skrevet 16. april Synes du det er fint, så er det jo det for deg. Vi har ikke lik smak alle, så gjør det du vil. Anonymkode: 21ef2...eea 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. april Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg vurderer å kjøpe meg en festdrakt. Jeg syns den ser pen ut. Men er det teit å bruke festdrakt i stedenfor bunad? Anonymkode: cc2e7...7fd Det finnes mange fine festdrakter. Finnes ikke teit! Nå er det jo utrolig in i tiden å sy sin egen også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. april Skrevet 16. april Lillemus skrev (2 minutter siden): Det finnes mange fine festdrakter. Finnes ikke teit! Nå er det jo utrolig in i tiden å sy sin egen også. Takk Men å sy har jeg ikke anlegg for dessverre. Ja ser det er mange pene festdrakter å se på. Men har festdrakt samme status som bunad? Tenker da på i bryllup, galla osv? Eller er ikke festdrakt lik som bunad i den settingen? Anonymkode: cc2e7...7fd 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. april Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk Men å sy har jeg ikke anlegg for dessverre. Ja ser det er mange pene festdrakter å se på. Men har festdrakt samme status som bunad? Tenker da på i bryllup, galla osv? Eller er ikke festdrakt lik som bunad i den settingen? Anonymkode: cc2e7...7fd Du kan jo stæsje den opp litt med bunadssølv, silkeskjerf og en annen skjorte med litt farge? Om du er redd den er litt kejdelig, mener jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.