AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april Kjøpte vaskemaskin for ca 2 år siden. De siste gangene jeg brukte den så flyttet den på seg. Så jeg har sluttet å bruke den for å ikke skade gulvet på nesten nytt bad. Jeg har gummiknotter under og har sjekket filteret. Jeg vet ikke om det lønner seg å tilkalle merkets reperatør, eller om jeg kjøper ny. Den er ikke helt 100% i bater sånn den står nå, men nesten. Den ble installert av personellet som kjørte den hit fra power. Jeg er redd for at reperatør insisterer på at dette er min skyld, evt at det som gjør det skyldes noe forhold i min leilighet\rør. Den kostet 6000kr ink frakt og montering så har ikke lyst til å bruke penger på den. Vurderer derfor å kjøpe ny. Hva ville du gjort? Noen som har erfaring på området? Jeg har ti tommeltotter. Anonymkode: 7cb80...5d8 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. april Skrevet 17. april Den må stå helt i vater. Kjøp deg en vater og juster beina slik at den står i vater både fra veggen mot fronten og fra side til side. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (På 17.4.2025 den 16.26): Kjøpte vaskemaskin for ca 2 år siden. De siste gangene jeg brukte den så flyttet den på seg. Så jeg har sluttet å bruke den for å ikke skade gulvet på nesten nytt bad. Jeg har gummiknotter under og har sjekket filteret. Jeg vet ikke om det lønner seg å tilkalle merkets reperatør, eller om jeg kjøper ny. Den er ikke helt 100% i bater sånn den står nå, men nesten. Den ble installert av personellet som kjørte den hit fra power. Jeg er redd for at reperatør insisterer på at dette er min skyld, evt at det som gjør det skyldes noe forhold i min leilighet\rør. Den kostet 6000kr ink frakt og montering så har ikke lyst til å bruke penger på den. Vurderer derfor å kjøpe ny. Hva ville du gjort? Noen som har erfaring på området? Jeg har ti tommeltotter. Anonymkode: 7cb80...5d8 Ekspander Hvem bryr seg? Anonymkode: 021be...144 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. april Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (På 17.4.2025 den 18.29): Hvem bryr seg? Anonymkode: 021be...144 Ekspander Hva er vitsen med å svare sånn? Om du ikke har et godt svar å komme med, så kan du vel bare holde kjeft. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april Lillemus skrev (På 17.4.2025 den 18.54): Hva er vitsen med å svare sånn? Om du ikke har et godt svar å komme med, så kan du vel bare holde kjeft. Ekspander Har selv lest flere ganger om dem som skriver det her inne. Så da trodde jeg det var normalen her inne? Anonymkode: 021be...144 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.