AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april Jeg ble funnet tjenesteudyktig grunnet schizofreni. Så nei her. Anonymkode: c1c16...0f8 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20. april Skrevet 20. april Nei, det var litt for mange av mine venner som kom tilbake fra førstegangstjenesten totalt hjernevasket, så da var det et enkelt valg for meg. 0 Siter
Gjest Adeie Skrevet 20. april Skrevet 20. april Da jeg ble 18 hadde jeg barn, så det var uaktuelt. 0 Siter
Ekstra Skrevet 20. april Skrevet 20. april Nei, det vurderte jeg aldri og var heller ikke særlig vanlig for jenter i min tid. Tror jeg kjente til én jente som søkte seg inn. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20. april Skrevet 20. april Grendel skrev (1 time siden): Det var en grei erfaring det. Så hjernevaskingen fungerte på deg altså? 😜 1 Siter
Grendel Skrevet 20. april Skrevet 20. april psykedeliker skrev (2 minutter siden): Så hjernevaskingen fungerte på deg altså? 😜 Ja, det fungerte som det skulle. IQ'en falt som en stein🙂 1 Siter
Babette Skrevet 20. april Skrevet 20. april Nei, men jeg ble innkalt til Sivilforsvaret. Vet ikke hvordan de plukker ut. 0 Siter
nachnoo Skrevet 20. april Skrevet 20. april Ja, har vært i Forsvaret. Både som vernepliktig og som ansatt. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20. april Skrevet 20. april nachnoo skrev (2 minutter siden): Ja, har vært i Forsvaret. Både som vernepliktig og som ansatt. Da vet du nok hva jeg snakker om. 🤐 0 Siter
nachnoo Skrevet 20. april Skrevet 20. april psykedeliker skrev (4 minutter siden): Da vet du nok hva jeg snakker om. 🤐 Jeg hadde det fint der. Oppdragende og utviklende. Anbefales 🎯 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20. april Skrevet 20. april (endret) nachnoo skrev (10 minutter siden): Oppdragende og utviklende. Ja, det sier de alle sammen. Men jeg har hørt at verken Forsvaret eller de vernepliktige nå er det de en gang var, så kanskje du har rett. Endret 20. april av psykedeliker 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april Av de unge jeg kjenner som har vært inne til tjeneste de siste 10-15 årene sier nærmest alle at det er det mest givende året de har hatt i livet. Anonymkode: 5db91...9f8 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april Nei. De ville ikke ha meg. Anonymkode: 54c93...080 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.