AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Eller er du veldig bevisst på å destruere slik info slik at det ikke kommer på avveie? Anonymkode: e544b...770 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april River det i stykker. Men veldig nøye er jeg ikke. Det er ikke så mye man får gjort kun med personnummer i dag. Men har bankid og alt lagret på mobilen, så blir den stjålet har de all info de trenger. Ikke nevneverdig redd for å bli utnyttet på den måten. Har mistet bankkortet mitt, sperret det så fort jeg la merke til det. Og da har jeg gjort mitt. Blir det da misbrukt er det banken som må stå for tapet. Anonymkode: 846f0...386 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Jeg kastet masse gamle regninger og annet med privat info i papircontaineren en gang. Man kunne funnet ut masse om meg hvis man var interessert. Hørte aldri noe fra noen. Vet ikke om jeg ville gjort det igjen, trolig ikke. Anonymkode: 2c619...29a 0 Siter
emilie321 Skrevet 25. april Skrevet 25. april Jeg river alt sånt i bittesmå biter. Hadde en nabo en gang som fortalte at hun gikk i søpla for å finne noe negativt om en annen nabo. Trudde øra skulle ha ramla av da hun sa det... da er en ikke helt god.... Etter dette så tar jeg av navnelapper på alle tomme medisinesker. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 25. april Skrevet 25. april (endret) Jeg gjør som Jarle: Endret 25. april av psykedeliker 1 Siter
Drømmeautomat Skrevet 26. april Skrevet 26. april Kaster rett i søpla. Fødselsnummer regnes ikke som sensitive data og behandles deretter mange steder. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.