Gå til innhold

Synes du den katolske kirke virker spennende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I forhold til protestantiske kirkesamfunn? Jeg tror ikke på jesus eller gud. Men jeg synes katolisismen har finere møter enn DnK og særlig karismatiske menigheter. De katolske greier i alle fall å skape en stemning som ikke bare er teit. Det er mer rom for mystikk og ritualer. Men den katolske kirke har mange svin på skogen. 

Anonymkode: dc1c5...bc1

Fortsetter under...

Annonse

Sønnen min gikk på katolsk barneskole og  elsket å gå til messe og gikk til skrifte hver fredag.  Dette fortsatte han med i flere år etter at han var sluttet på skolen.  Men han kom over det og nå er han ikke religiøs i det hele tatt.

og jeg er nok enig med Lillemus og har ingen ting til overs or religion.

AnonymBruker
Dorthe skrev (1 time siden):

Sønnen min gikk på katolsk barneskole og  elsket å gå til messe og gikk til skrifte hver fredag.  Dette fortsatte han med i flere år etter at han var sluttet på skolen.  Men han kom over det og nå er han ikke religiøs i det hele tatt.

og jeg er nok enig med Lillemus og har ingen ting til overs or religion.

Ikke jeg heller. Men jeg pleide være kristen og da syntes jeg katolske messer var finere enn lavkirkelige. 

Anonymkode: dc1c5...bc1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...