Gå til innhold

Er du fornøyd med Dol?

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Skrevet
Babette skrev (3 timer siden):

Jeg ser ikke problemet, ytringsfriheten bør gjelde.

Ytringsfriheten er ikke det samme som publiseringsrett.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har da ikke ytringsfrihet i Norge. Man kan bli dømt for hatefulle ytringer. Politiet er veldig på der. Mens kriminaliteten har de ikke kontroll på.

Anonymkode: 2eef9...de6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi har da ikke ytringsfrihet i Norge. Man kan bli dømt for hatefulle ytringer. Politiet er veldig på der. Mens kriminaliteten har de ikke kontroll på.

Nå er jo hatytringer kriminelt da

Anonymkode: 568ee...1d9

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Man kan bli dømt for hatefulle ytringer.

Riktig, for hatefulle ytringer er ikke omfattet av ytringsfriheten.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (28 minutter siden):

Riktig, for hatefulle ytringer er ikke omfattet av ytringsfriheten.

Nei så vi har ikke full ytringsfrihet. Det er dog ikke noe problem for meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei så vi har ikke full ytringsfrihet. Det er dog ikke noe problem for meg.

Sier seg vel selv at full ytringsfrihet der alle kan si hatefulle ytringer ikke er noe noen samfunn bør ha. 

Anonymkode: f6235...ef7

Skrevet

Er det lovlig å komme med hatefulle ytringer på generelt nivå, men ikke mot spesifikke personer? 

Trinity80
Skrevet
Glitter skrev (13 timer siden):

Er det lovlig å komme med hatefulle ytringer på generelt nivå, men ikke mot spesifikke personer? 

Ja. Jeg er veldig lite sansen for diskriminering og rasisme. Så jeg hater alle mennesker og alle raser likt ❤️

AnonymBruker
Skrevet
Trinity80 skrev (2 minutter siden):

Ja. Jeg er veldig lite sansen for diskriminering og rasisme. Så jeg hater alle mennesker og alle raser likt ❤️

Seriøst?

Trinity80
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Seriøst?

🫠🫠🫠🫠🫠

Skrevet
Trinity80 skrev (1 time siden):

Skjønte ikke helt dette, var det noe humoristisk? 

Jeg har for øvrig en venn som sier selv at han er rasist. Men han er nå vennen min likevel. Men jeg har ikke spurt hvorfor, men han har vokst opp i en familie med rasisme. Er ikke sikker på at han har så gode argumenter. Det bare er sånn. Litt rart fra mitt perspektiv da han er en så åpen person. Han er trans så man skulle tro at han så det at man kan ikke dømme en hel gruppe slik. Verken transpersoner eller mørkhudete. 

Trinity80
Skrevet
Glitter skrev (3 timer siden):

Skjønte ikke helt dette, var det noe humoristisk? 

Jeg har for øvrig en venn som sier selv at han er rasist. Men han er nå vennen min likevel. Men jeg har ikke spurt hvorfor, men han har vokst opp i en familie med rasisme. Er ikke sikker på at han har så gode argumenter. Det bare er sånn. Litt rart fra mitt perspektiv da han er en så åpen person. Han er trans så man skulle tro at han så det at man kan ikke dømme en hel gruppe slik. Verken transpersoner eller mørkhudete. 

Ja var ment som humor. Men egentlig så er det også diskriminering mot rasistene. Det er ikke greit å diskriminere, men rasisme er liksom ikke lov. De får ikke ha livets rett. Snodig. 

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fy søren så kjedelig det er her.

Anonymkode: 4dbcf...756

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke fornøyd nei, tråden "ISW" som var 5 år gammel ble stengt ned og min kommentar i den som vekket den fra historiebøkene slettet, at adminsa er oppe på søndag og ble sure av en helt harmløs tråd tviler jeg på, her er det nok brukermassen som spammet rapporter og klarte å vekke opp admins fra helgedvalen, fordi de er "party poopers", var ikke noe galt med tråden engang....  de som trykket rapporter burd skamme seg.

Ut over det, forum er forum, hovedproblemet er nok at folk flest (i verden) er idioter og lite en får gjort med det, så har jo dol selv også ting de må fokusere på som å gjøre annonsører happy, totalt sett blir det nok til at viktige temaer ikke tas opp, men det er greit nok alle forum trenger ikke å være for alt.

Anonymkode: 885e2...de8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...