Gå til innhold

Nå har sjokoladeprisen blitt ekstremt høy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2

Var på Kiwi  forrige uke, på ett stort prissskilt  ser jeg det står Kiwi presser prisene .prisen  var kr56,90 for 150 gram freia boble. Det fant jeg jævlig provoserende.

Endret av Worriesome Plenty 2
AnonymBruker
14 minutes ago, Worriesome Plenty 2 said:

Var på Kiwi  forrige uke, på ett stort prissskilt  ser jeg det står Kiwi presser prisene .prisen  var kr56,90 for 150 gram freia boble. Det fant jeg jævlig provoserende.

Skulle kjøpt inn et lager før påske. Da var prisen "kun" 34,90.

Anonymkode: db795...8a5

Annonse

Spiser så lite sjokolade at de få gangene jeg gjør det så spiller det liten rolle hva den koster. :) Det er vel bare de som dyrker kakaobønner og de som lager sjokolade som taper på det. Om sjokolade-prisen er det som velter privatøkonomien så bør man virkelig ta seg selv i nakken...

Lillemus skrev (2 timer siden):

Spiser så lite sjokolade at de få gangene jeg gjør det så spiller det liten rolle hva den koster. :) Det er vel bare de som dyrker kakaobønner og de som lager sjokolade som taper på det. Om sjokolade-prisen er det som velter privatøkonomien så bør man virkelig ta seg selv i nakken...

Det å reagere på at sjokolade er blitt veldig dyrt, er ikke det samme som at prisen velter privatøkonomien

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...