AnonymBruker Skrevet 28. april Skrevet 28. april Tar du deg fortsatt råd til sjokolade? Anonymkode: db795...8a5 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 28. april Skrevet 28. april (endret) Var på Kiwi forrige uke, på ett stort prissskilt ser jeg det står Kiwi presser prisene .prisen var kr56,90 for 150 gram freia boble. Det fant jeg jævlig provoserende. Endret 28. april av Worriesome Plenty 2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. april Skrevet 28. april 14 minutes ago, Worriesome Plenty 2 said: Var på Kiwi forrige uke, på ett stort prissskilt ser jeg det står Kiwi presser prisene .prisen var kr56,90 for 150 gram freia boble. Det fant jeg jævlig provoserende. Skulle kjøpt inn et lager før påske. Da var prisen "kun" 34,90. Anonymkode: db795...8a5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. april Skrevet 28. april Ikke akkurat sjokolade, men skulle kjøpe meg en soft-is i sta, og det kostet 58 kr inkl strøssel Anonymkode: d68c3...136 1 Siter
Ekstra Skrevet 28. april Skrevet 28. april (endret) Er det en ting som påvirker min økonomi i svært liten grad, er det prisen på sjokolade, selv om jeg elsker det. Endret 28. april av Ekstra 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. april Skrevet 28. april Spiser så lite sjokolade at de få gangene jeg gjør det så spiller det liten rolle hva den koster. Det er vel bare de som dyrker kakaobønner og de som lager sjokolade som taper på det. Om sjokolade-prisen er det som velter privatøkonomien så bør man virkelig ta seg selv i nakken... 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 28. april Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle kjøpt inn et lager før påske. Da var prisen "kun" 34,90. Anonymkode: db795...8a5 Kan ikke ha sånt i hus, da bare spiser jeg det opp med en gang. 😭 0 Siter
Osten Skrevet 28. april Skrevet 28. april Lillemus skrev (2 timer siden): Spiser så lite sjokolade at de få gangene jeg gjør det så spiller det liten rolle hva den koster. Det er vel bare de som dyrker kakaobønner og de som lager sjokolade som taper på det. Om sjokolade-prisen er det som velter privatøkonomien så bør man virkelig ta seg selv i nakken... Det å reagere på at sjokolade er blitt veldig dyrt, er ikke det samme som at prisen velter privatøkonomien 1 Siter
Gjest Emoji Skrevet 28. april Skrevet 28. april Jeg synes det er bra sjokolade er dyrt. Det hjelper meg med å avstå fra å kjøpe det. 0 Siter
Dinolina Skrevet 28. april Skrevet 28. april Jeg spiser bare en liten sjokolade av og til, så for meg betyr prisen lite. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. april Skrevet 28. april Dinolina skrev (1 time siden): Jeg spiser bare en liten sjokolade av og til, så for meg betyr prisen lite. Er sånn vi nordmenn er. Maten har blitt svindyr, men men, vi kjøper jo ikke ditt eller datt hver dag. Så da sier vi ikke noe på det. Anonymkode: 9df47...afd 0 Siter
Soleil70 Skrevet 28. april Skrevet 28. april Jeg liker melkerull, men nekter å betale 38 kroner for den. Så da blir det ikke melkerull 😁 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Jeg kjøper heller en 2 liter krokanis ti kr47 enn en plate sjokolade til 57. Jeg liker uansett krokan is minst like godt som sjokolade. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.