Gå til innhold

Date som er så treig på å ta neste steg. Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har datet en i en mnd, alt er bra og han gir meg bekreftelse hver dag, gir meg nuss når jeg skal hjem osv. Eneste er at vi aldri prater om relasjonen vår. Jeg er redd for å skremme han bort, så har valgt å ikke snakke noe om oss ift hvor ståa er. Vi har jo mye sex og er redd det kun er ved det. 

Idag valgte jeg å ikke spørre neste gang vi skal se hverandre da han kjørte meg hjem. Heldigvis ga han meg hadekyss uten at jeg ba om det , og sa " men da ses vi snart igjen da, når kan du" 

Han var litt mer på mobilen denne gangen, akkurat som han har ei ny ei han snapper med. Men jeg orker ikke å overtenke, noe jeg nok gjør nå. 

Det er bare så tungt å dvele på bekreftelser hele tiden. Vi skal møtes til helgen igjen å håper ikke det er ei ny han snakker med. Han er fortsatt på tinder. 

Bør jeg roe meg og ta hadekyss til meg? (Han er en nokså rolig/beskjeden type.)

Anonymkode: 40495...3c7

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har datet en i en mnd, alt er bra og han gir meg bekreftelse hver dag, gir meg nuss når jeg skal hjem osv. Eneste er at vi aldri prater om relasjonen vår. Jeg er redd for å skremme han bort, så har valgt å ikke snakke noe om oss ift hvor ståa er. Vi har jo mye sex og er redd det kun er ved det. 

Idag valgte jeg å ikke spørre neste gang vi skal se hverandre da han kjørte meg hjem. Heldigvis ga han meg hadekyss uten at jeg ba om det , og sa " men da ses vi snart igjen da, når kan du" 

Han var litt mer på mobilen denne gangen, akkurat som han har ei ny ei han snapper med. Men jeg orker ikke å overtenke, noe jeg nok gjør nå. 

Det er bare så tungt å dvele på bekreftelser hele tiden. Vi skal møtes til helgen igjen å håper ikke det er ei ny han snakker med. Han er fortsatt på tinder. 

Bør jeg roe meg og ta hadekyss til meg? (Han er en nokså rolig/beskjeden type.)

Hjelpe meg. Ta deg sammen og snakk med ham! Kanskje han går rundt og lurer på akkurat det samme? Etter en måned er det helt innafor å spørre om hva han tenker om dere to fremover - som jeg har sagt tidligere så spurte jeg tredje gangen vi møttes... 

Hvor gamle er dere forresten?

Endret av Lillemus
AnonymBruker
Lillemus skrev (8 minutter siden):

Hjelpe meg. Ta deg sammen og snakk med ham! Kanskje han går rundt og lurer på akkurat det samme? Etter en måned er det helt innafor å spørre om hva han tenker om dere to fremover - som jeg har sagt tidligere så spurte jeg tredje gangen vi møttes... 

Hvor gamle er dere forresten?

Ja jeg burde det. Men har skremt bort andre med å spørre de om det, så jeg er redd det samme skal skje her. Samtalen gikk litt så som så idag, å kjenner jeg venter litt på bekreftelse fra han. Jeg ser han er litt beskjeden når han går meg et kyss på munnen (altså ikke bare på kinnet) han kysset meg to ganger på munnen før jeg gikk ut av bilen . Bør jeg ta det som et godt tegn? Kjører meg hjem og sier litt forsiktig, da ses vi nok om ikke så lenge da. 

Hva burde jeg spørre om? 😅 skulle tro jeg var 14, men er 34 og han 38

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...