jannet Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Jeg har "mista" verktøylinjene i word. Vet dette kanskje er litt feil forum, men håper på svar litt fortere her. Jeg må inn på verktøylinjen hele tiden for å få gjort noe (lagre, angre, "kopier" etc., de hurtigtastene er "forsvunnet". Det hjelper ikke inn på "vis" - "verktøy" og "standard". Da popper de opp i et lite vindu istedet for å ligge under den andre. Hvis noen foprstår. Hva har jeg kommet borti nå da!?:-) 0 Siter
citoyen Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Hvis du bruker musen og flytter det lille vinduet som popper opp, opp dit verktøylinjen pleier å være, så skal du se den spretter på plass igjen. 0 Siter
double Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Høyreklikk på feltet øverst og velg så verktøylinjen du ønsker - fra menyen du får opp. 0 Siter
jannet Skrevet 19. april 2002 Forfatter Skrevet 19. april 2002 Høyreklikk på feltet øverst og velg så verktøylinjen du ønsker - fra menyen du får opp. Ja, jeg skal ha frem "Standard"knappene, men de popper som sagt opp i et lite vindu og forsvinner igjen når jeg har brukt det jeg skal (eks.lagre), men jeg vil ha de liggende under den andre...... 0 Siter
jannet Skrevet 19. april 2002 Forfatter Skrevet 19. april 2002 Hvis du bruker musen og flytter det lille vinduet som popper opp, opp dit verktøylinjen pleier å være, så skal du se den spretter på plass igjen. Jaggu, gjorde de det gitt. Vanskeligere var det ikke.*LOL* 0 Siter
double Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Jaggu, gjorde de det gitt. Vanskeligere var det ikke.*LOL* Det er det som er det snope.... du kan plassere den akkurat hvor du vil :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.