AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april Er det noen andre som har lagt merke til at Jarlsberg-osten faktisk smaker bedre nå enn den gjorde før? Jeg har spist Jarlsberg i årevis og har alltid likt den, men i det siste har jeg syntes at smaken har blitt litt rundere og fyldigere – mer nøtteaktig, rett og slett mer «Jarlsberg» enn tidligere, om det gir mening. Anonymkode: e04cb...c77 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april Tine har byttet fra animalsk til vegetabilsk løype. Jeg vet ikke om de produserer Jarlsberg i Norge for det Norske markedet. Men utenlandsproduksjonen er flyttet til Irland.🇮🇪🇮🇪 Anonymkode: eb767...956 0 Siter
hattifnattus Skrevet 29. april Skrevet 29. april Jeg har opplevd akkurat det samme. Jeg har alltid spist Jarlsberg og opplevde for noen år siden at den ble litt blassere i smaken. Nå har den fått igjen den mer nøtteaktige og fyldige jarlsbergsmaken som jeg kan huske fra tidligere . Aner ikke om det er tilfeldig, men jeg håper den forblir sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.