Gå til innhold

Da er det vel bevist at vi er i slekt med fuglene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.dagbladet.no/video/opplever-marerittet-passasjerene-feirer/r7wVKcqO?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1745989746

Eller apene, men det vist vi. Men det er ikke slik lyd de lager. 
Hva er det som gir mennesker slik behov for å lage høye lyder? Jeg hadde aldri klart å bli med på det der. 
Stå sånn og hyle i gruppe? Hva faen? 
Samme greia som når folk står og roper når det skjer noe kult, og hele bakgrunnslyden i filmen blir ødelagt. 

Anonymkode: 9c512...06e

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

https://www.dagbladet.no/video/opplever-marerittet-passasjerene-feirer/r7wVKcqO?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1745989746

Eller apene, men det vist vi. Men det er ikke slik lyd de lager. 
Hva er det som gir mennesker slik behov for å lage høye lyder? Jeg hadde aldri klart å bli med på det der. 
Stå sånn og hyle i gruppe? Hva faen? 
Samme greia som når folk står og roper når det skjer noe kult, og hele bakgrunnslyden i filmen blir ødelagt. 

Aper lager definitivt skrikelyder jo! 

Funfact - mannen min har jobbet på akkurat dette skipet! Og han sier at det hender av og til at folk kommer for sent, slik som dette paret, da må de selv komme seg videre til neste havn for å komme ombord igjen - for egen regning.

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (14 timer siden):

Aper lager definitivt skrikelyder jo! 

Funfact - mannen min har jobbet på akkurat dette skipet! Og han sier at det hender av og til at folk kommer for sent, slik som dette paret, da må de selv komme seg videre til neste havn for å komme ombord igjen - for egen regning.

Ok. Men hvorfor driver folk å lager sånne lyder? 
Samme med der de ødelegger lydene på filmer, fordi de må ule sånn fordi de er begeistret 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ok. Men hvorfor driver folk å lager sånne lyder? 
Samme med der de ødelegger lydene på filmer, fordi de må ule sånn fordi de er begeistret 

Aner ikke. Kanskje de synes det var til pass for dette paret at båten gikk fra dem? Vi vet jo ikke hva som har hendt i forkant her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...