AnonymBruker Skrevet 30. april Skrevet 30. april ➡ https://www.dagbladet.no/video/opplever-marerittet-passasjerene-feirer/r7wVKcqO?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1745989746 Eller apene, men det vist vi. Men det er ikke slik lyd de lager. Hva er det som gir mennesker slik behov for å lage høye lyder? Jeg hadde aldri klart å bli med på det der. Stå sånn og hyle i gruppe? Hva faen? Samme greia som når folk står og roper når det skjer noe kult, og hele bakgrunnslyden i filmen blir ødelagt. Anonymkode: 9c512...06e 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. april Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (41 minutter siden): ➡ https://www.dagbladet.no/video/opplever-marerittet-passasjerene-feirer/r7wVKcqO?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1745989746 Eller apene, men det vist vi. Men det er ikke slik lyd de lager. Hva er det som gir mennesker slik behov for å lage høye lyder? Jeg hadde aldri klart å bli med på det der. Stå sånn og hyle i gruppe? Hva faen? Samme greia som når folk står og roper når det skjer noe kult, og hele bakgrunnslyden i filmen blir ødelagt. Anonymkode: 9c512...06e Aper lager definitivt skrikelyder jo! Funfact - mannen min har jobbet på akkurat dette skipet! Og han sier at det hender av og til at folk kommer for sent, slik som dette paret, da må de selv komme seg videre til neste havn for å komme ombord igjen - for egen regning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april Skrevet 30. april Lillemus skrev (14 timer siden): Aper lager definitivt skrikelyder jo! Funfact - mannen min har jobbet på akkurat dette skipet! Og han sier at det hender av og til at folk kommer for sent, slik som dette paret, da må de selv komme seg videre til neste havn for å komme ombord igjen - for egen regning. Ok. Men hvorfor driver folk å lager sånne lyder? Samme med der de ødelegger lydene på filmer, fordi de må ule sånn fordi de er begeistret Anonymkode: 9c512...06e 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. april Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ok. Men hvorfor driver folk å lager sånne lyder? Samme med der de ødelegger lydene på filmer, fordi de må ule sånn fordi de er begeistret Anonymkode: 9c512...06e Aner ikke. Kanskje de synes det var til pass for dette paret at båten gikk fra dem? Vi vet jo ikke hva som har hendt i forkant her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.