AnonymBruker Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Spør her om jeg kan bruke denne kjolen 17 mai? j23 Anonymkode: 69f56...8d6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Bruk hva du vil. Er få som vil se deg på en dag med 1000viz av andre rundt. Skal man bli lagt merke til en slik dag bør man gå naken Anonymkode: 25819...1b1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Jeg ville hatt på noe mer enn undertøy under i så fall. Anonymkode: 0c591...b50 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bruk hva du vil. Er få som vil se deg på en dag med 1000viz av andre rundt. Skal man bli lagt merke til en slik dag bør man gå naken Anonymkode: 25819...1b1 Okay takk Anonymkode: 69f56...8d6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Nei. Dette er no go på 17.mai. Men det tror jeg du egentlig vet, men du ville bare ha litt oppmerksomhet her inne nå. Anonymkode: b3fb1...081 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Dette er no go på 17.mai. Men det tror jeg du egentlig vet, men du ville bare ha litt oppmerksomhet her inne nå. Anonymkode: b3fb1...081 Tenkte det samme. Anonymkode: 9aa6f...071 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenkte det samme. Anonymkode: 9aa6f...071 Det gjør jeg ikke. Anonymkode: 69f56...8d6 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spør her om jeg kan bruke denne kjolen 17 mai? j23 Anonymkode: 69f56...8d6 Det gjør du jo akkurat som du vil om. Selv synes jeg ikke det passer seg med en gjennomsiktig kjole på dagtid på 17. mai, etter min mening er dette en kjole for selskaper/fester på kveldstid. Jada, jeg er så gammel at jeg synes det. 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.