Worriesome Plenty 2 Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Jeg ellsker sukkerfri cola. Enten pepsimax eller Frans cola x 0 Siter
Gjest Adeie Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Det jeg nyter mest av alt er jo ett glass iskald tørr hvitvin. Men det er ingen drikk jeg drikker daglig. Den beste brusen jeg har smakt var solo super pære. De verste er alle med colasmak. Drikker mye solo super. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Den beste drikken er utvilsomt iskaldt kranvann fra et sted med godt drikkevann. 0 Siter
morsan Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Det er iallfall helt sikkert at dersom jeg resten av livet måtte bare drikke én type drikk, hadde det blitt vann. Jeg ville garantert savnet annen drikke, men vann overgår alt. Og da helst uten kullsyre. Men livet er bedre om man også drikker litt kaffe 1 Siter
hattifnattus Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Lillemus skrev (58 minutter siden): Den beste drikken er utvilsomt iskaldt kranvann fra et sted med godt drikkevann. Helt enig og gjerne med isbiter i. Vi hadde så utrolig godt kranvann hos mine besteforeldre da jeg vokste opp at hver gang vi var der så drakk jeg som en kamel😅 0 Siter
Vhanja Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai For meg er det helt situasjonsavhengig. Tidlig morgen på kontoret så er det ingenting som er bedre enn en kopp kølsvart, glovarm kaffe. Helst to-tre. Når jeg er tørst og dehydrert etter trening/mosjon, så er rent vann det beste. Til en sunn og variert lunsj er det godt med et glass appelsinjuice. Og fredagskveld, etter en lang uke på jobb, er det lite som slår en kald lager. Like lite som jeg vil ha øl klokken halv syv på morgenen på jobb, så vil jeg heller ikke ha varm kaffe når jeg er tørst etter trening. Så det kommer an på. 4 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 2. mai Forfatter Skrevet 2. mai På familiehytten vi Eide var det det beste vannet jeg har smakt i brønnen. Det var godt. Ellers er jeg ikke glad i vann.💧 0 Siter
emilie321 Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Må si meg enig med @Vhanja Det er situasjonsbestemt. Er totalt avhengig av Pepsi max og en dag uten er en dag uten mening🫣🤭 Samtidig så drikker jeg jo andre ting også. Ting jeg liker godt er Fanta , Villa (begge uten sukker), hjemmelaget iskaffe og isvann. Samtidig så smaker det veldig godt med vann både under og etter trening. Hadde ikke orket Pepsi max da. 0 Siter
Glitter Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Drikker mye Coop eller Rema sin sukkerfrie cola. Men i det siste har jeg drukket endel rødbrus. Eller eventyrbrus som det heter. 0 Siter
adhoc Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Iskaldt vann fra springen, cortado, cola zero - og bobler av det tørre slaget. 0 Siter
Grendel Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Hvis vi ikke har kaffe så får jeg panikk. Det må være nr 1. Andreplassen er delt mellom mange ting. Det avhenger av situasjonen. 0 Siter
laban Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Det eneste jeg drikker hver eneste dag, hvis ikke helt spesielle omstendigheter gjør det umulig, er te. Dagen starter dårlig uten. Vann vil jeg helst ha kullsyre i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.