Gå til innhold

Hva er det beste du vet å drikke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er iallfall helt sikkert at dersom jeg resten av livet måtte bare drikke én type drikk, hadde det blitt vann. Jeg ville garantert savnet annen drikke, men vann overgår alt. Og da helst uten kullsyre.

Men livet er bedre om man også drikker litt kaffe :) 

Annonse

hattifnattus
Lillemus skrev (58 minutter siden):

Den beste drikken er utvilsomt iskaldt kranvann fra et sted med godt drikkevann. :) 

Helt enig og gjerne med isbiter i. Vi hadde så utrolig godt kranvann hos mine besteforeldre da jeg vokste opp at hver gang vi var der så drakk jeg som en kamel😅

For meg er det helt situasjonsavhengig.

Tidlig morgen på kontoret så er det ingenting som er bedre enn en kopp kølsvart, glovarm kaffe. Helst to-tre.

Når jeg er tørst og dehydrert etter trening/mosjon, så er rent vann det beste.

Til en sunn og variert lunsj er det godt med et glass appelsinjuice.

Og fredagskveld, etter en lang uke på jobb, er det lite som slår en kald lager.

Like lite som jeg vil ha øl klokken halv syv på morgenen på jobb, så vil jeg heller ikke ha varm kaffe når jeg er tørst etter trening. Så det kommer an på. :) 

Må si meg enig med @Vhanja  Det er situasjonsbestemt.  

Er totalt avhengig av Pepsi max og en dag uten er en dag uten mening🫣🤭  Samtidig så drikker jeg jo andre ting også. Ting jeg liker godt er Fanta , Villa (begge uten sukker), hjemmelaget iskaffe og isvann. Samtidig så smaker det veldig godt med vann både under og etter trening. Hadde ikke orket Pepsi max da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...