Kayia Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Æsj... 🤮 Hadde aldri spist restene til venninnen min Anonymkode: 05560...e8a Hvorfor ikke? Maten var urørt, den lå bare på min tallerken i utganspunktet. 0 Siter
Gjest Adeie Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Æsj... 🤮 Hadde aldri spist restene til venninnen min Anonymkode: 05560...e8a Bruke egen gaffel for å smake på mat fra en annen tallerken er vel helt normalt. 0 Siter
Grendel Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai (endret) Nicklusheletida skrev (11 timer siden): Da kan det fort skje at han får seg en overraskelse og blir irritert og forbanna når han skal kneppe igjen dressjakka på 17 mai. Det har jeg opplevd en del ganger , men det får være hans problem 😀 Det kan være, men han fikk mest is. Og deg som er slank. Endret 5. mai av Grendel 0 Siter
Fionys Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Jeg spiser 3-4 måltider pr. dag. F.eks: Frokost: 2 grove brødskiver med pålegg. Middag: 1 god porsjon middag. Kvelds: 2 grove brødskiver med pålegg. Lunsj spiser jeg bare de dagene jeg er veldig aktiv. Spiser 1-2 frukt grønnsaker hver dag. Godteri spiser jeg 1 dag i uka. Potetgull 1-2 gang i mnd. Drikker vann, melk og brus. Kaker og slikt spiser jeg max 1 gang i mnd. Ellers hvis det er noe spesielt kan jeg spise hva og hvor mye jeg vil uten at det har noe å si på vekta. Legger jeg til 2 brødskiver ekstra hver dag så vil vekta gå opp sakte men sikkert. Så det skal ikke så mye til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.