Gå til innhold

Offentlige toalett uten knagg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere da med store jakker og væsker når du skal på do? Ikke noe særlig å sette seg på et toalett med en kåpe på f.eks. Kommer borte mye av toalettet. 

Veldig ekkelt å legge det på gulvet eller henge det på dørhåndtaket. Synes det er merkelig at det er så mange offentlige toalett uten knagger, betyr mye og burde koste veldig lite. 

Anonymkode: a7cc2...6a7

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg henger det på dørhåndtaket. Bryr meg ikke om slikt. 

Anonymkode: 1fe33...638

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg henger det på dørhåndtaket. Bryr meg ikke om slikt. 

Tenk om de før deg har fått avføring på hendene og det er fullt av e coli på dørhåntaket. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tenk om de før deg har fått avføring på hendene og det er fullt av e coli på dørhåntaket. 

Bryr meg ikke. Det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av. Går ikke rundt og tenker på slikt.

AnonymBruker
Skrevet

Knagger er da like urene som dørhåndtak.

Jeg tar ikke noe av meg. Med stor ryggsekk er det bare å bøye seg langt frem.

Anonymkode: bdbb5...9b2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Knagger er da like urene som dørhåndtak.

Jeg tar ikke noe av meg. Med stor ryggsekk er det bare å bøye seg langt frem.

Jeg mener dørhåntak er verre for det tar folk i etter de har tørket seg bak. 😄 Noen åpner med papir, men tror de fleste tar rett på dørhåndtaket. Man er ikke like mye borte knaggen. Men er nok sikkert mye bakterier på den også.

Annonse

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg mener dørhåntak er verre for det tar folk i etter de har tørket seg bak. 😄 Noen åpner med papir, men tror de fleste tar rett på dørhåndtaket. Man er ikke like mye borte knaggen. Men er nok sikkert mye bakterier på den også.

Nå tørker jeg meg med en hånd, og tar på ting med den andre. Det vil si også dranedknappen. 

Jeg gjør ting lett, regner med alle gjør som  meg og at ting er rent nok. Rett og slett ignorant.

Men jeg liker ikke at min rompe skal sitte der andres romper har sittet, derfor setter jeg meg aldri helt ned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...