Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pusset opp leiligheten min. Det eneste som mangler er badet. 
er tom for penger ang oppussing. Men kan jeg ta opp lån på leiligheten for å få pusset opp, eller er dette dumt? Har ikke noe lån fra før.

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs på hvor mye du skal legge i det. 

Nå vil ett nyoppusset bad heve verdien på bolig. Så ikke bruk mer enn verdihevingen. 

Anonymkode: 8b4ef...c07

AnonymBruker
Skrevet

Hadde forøvrig gjort det. Man føler seg faktisk 100ganger bedre etter man dusjer på ett fresht bad.

Anonymkode: 8b4ef...c07

Worriesome Plenty 2
Skrevet
Marye skrev (2 timer siden):

Jeg har pusset opp leiligheten min. Det eneste som mangler er badet. 
er tom for penger ang oppussing. Men kan jeg ta opp lån på leiligheten for å få pusset opp, eller er dette dumt? Har ikke noe lån fra før.

Det er ikke dumt. Jeg hadde valgt rammelån heller enn vanlig lån. Jeg lånte for å pusse opp kjøkkenet for en del år siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...