AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:22 Skrevet lørdag kl 13:22 Jeg har lagt Trivago for hat, den har gått på repeat i årevis… Reklamen er ikke irriterende i seg selv men når man har sett den så mange ganger… Anonymkode: f3806...727 0 Siter
Adeie Skrevet lørdag kl 13:41 Skrevet lørdag kl 13:41 Streamer, så reklame er sjeldent. Den gang da jeg hadde kun live-tv så husker jeg at de reklamene de lagde flere versjoner av ble irriterende etterhvert. Da spesielt Jarlsberg sin mann er mann, hund er hund, farge er farge. 0 Siter
slabbedask Skrevet lørdag kl 14:39 Skrevet lørdag kl 14:39 Absolutt all tv-reklame er irriterende. 2 Siter
Lillemus Skrevet lørdag kl 14:50 Skrevet lørdag kl 14:50 Kan ikke huske sist jeg så tv-reklame. Vi har ikke lineær tv, mulig det var noe da mannen så skirenn i vinter. 0 Siter
Everybody Skrevet lørdag kl 21:17 Skrevet lørdag kl 21:17 Jeg ser ikke på vanlig tv med reklame. Har streaming-tjenester. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.