Gå til innhold

Hva er det med konspirasjonsfolk og rettskriving?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare spør, på vegne av vanvittig mange!

image.thumb.png.60e26a64ac7030629b10626be7b3e0af.png

Anonymkode: ab2cd...97f

Fortsetter under...

Everybody
Skrevet

Uavhengi og fremede er de eneste feil stavede ordene jeg ser. Ellers så blir noen ord skrevet med stor forbokstav. Ellers så skrives verdenskrig i ett ord. Om de mener væske eller veske vet jeg heller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skriver mer feil nå som jeg er blitt middelaldrende og det er lenge siden jeg har gått på skolen. Dessuten bruker jeg iPhone og ikke PC som før.  Kronglete å skrive feilfritt. Kanskje det som har skjedd med konspi-folka og? Selv om jeg tviler på at de noen gang har vært skoleflinke.

Anonymkode: c829c...d3b

AnonymBruker
Skrevet
20 minutes ago, Everybody said:

Uavhengi og fremede er de eneste feil stavede ordene jeg ser. Ellers så blir noen ord skrevet med stor forbokstav. Ellers så skrives verdenskrig i ett ord. Om de mener væske eller veske vet jeg heller ikke.

Skrivefeil, orddelingsfeil, feil bruk av stor bokstav, "3." som bare "3", mellomrom der det ikke skal være det, og ikke mellomrom der det skal være det. Generelt slurv, og rett og slett dårlig norsk.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg skriver mer feil nå som jeg er blitt middelaldrende og det er lenge siden jeg har gått på skolen. Dessuten bruker jeg iPhone og ikke PC som før.  Kronglete å skrive feilfritt. Kanskje det som har skjedd med konspi-folka og? Selv om jeg tviler på at de noen gang har vært skoleflinke.

Nok en grunn til å bruke PC.

AnonymBruker
Skrevet

De er uteksaminert fra "Livets harde skole" og "Livets knallharde universitet." 

Anonymkode: ce61c...ae2

Annonse

Lady HM
Skrevet

Fordi når man er i den konspibobla, så er man ikke spesielt smart 🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

3." som bare "3",

Akkurat det der er det enormt mange som bør skjerpe seg på om dagen. Det heter ikke 17 mai eller 24 desember. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

De er uteksaminert fra "Livets harde skole" og "Livets knallharde universitet." 

Kjenner da konspirasjon folk med utdanning. Finnes det også.

Anonymkode: a8c21...d01

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjenner da konspirasjon folk med utdanning. Finnes det også.

Anonymkode: a8c21...d01

Å ha gått på en av de jeg nevnte er ikke synonymt med å ikke ha høyere utdannelse. 

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Å ha gått på en av de jeg nevnte er ikke synonymt med å ikke ha høyere utdannelse. 

Jo, folk som har gått livets harde skole har ikke høyere utdanning. Det er i alle fall min oppfatning av begrepet.

AnonymBruker
Skrevet

Konspirasjonsteorier er vår tids nye religion. Naive folk som svelger floskler. De er ikke særlig smarte. Men de har kommet for å bli. Stygt som det er.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...