Gå til innhold

Skinnjakka mi er

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det enkle sømmer som ikke er veldig synlige, ville jeg gått innomm en skomaker og fått sydd det, det har jeg gjort med vesker etc, for en rimelig penge. Vet du ikke om en god skomaker der du bor, gå innom en ok skobutikk og spør hvem de bruker.

Ellers kan du søke på gule sider, og se hvilke sydamer / skreddere som finnes i nærheten, og så ringe rundt og høre hvem som har utstyr til å sy i skinn. Avtal prisen! Andre som kan ha utstyr (sterke symaskiner) er salmakere (finnes de fortsatt?), de som lager presenninger /kallesjer, møbeltapetserere osv..

Eller gå innom en butikk som selger skinnjakker (spesialist, ikke en klesforretning som har to jakker) og hør hvem de bruker til reparasjon.

Er du glad i jakken din, lønner det seg å reparere den selv om den er sliten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49217-skinnjakka-mi-er/#findComment-190829
Del på andre sider

Gjest sliten

Er det enkle sømmer som ikke er veldig synlige, ville jeg gått innomm en skomaker og fått sydd det, det har jeg gjort med vesker etc, for en rimelig penge. Vet du ikke om en god skomaker der du bor, gå innom en ok skobutikk og spør hvem de bruker.

Ellers kan du søke på gule sider, og se hvilke sydamer / skreddere som finnes i nærheten, og så ringe rundt og høre hvem som har utstyr til å sy i skinn. Avtal prisen! Andre som kan ha utstyr (sterke symaskiner) er salmakere (finnes de fortsatt?), de som lager presenninger /kallesjer, møbeltapetserere osv..

Eller gå innom en butikk som selger skinnjakker (spesialist, ikke en klesforretning som har to jakker) og hør hvem de bruker til reparasjon.

Er du glad i jakken din, lønner det seg å reparere den selv om den er sliten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49217-skinnjakka-mi-er/#findComment-191211
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...