snusmumeriken96 Skrevet i går, 09:19 Skrevet i går, 09:19 Vurderer å booke en time. For å fjerne grusomme sinnarynker.. begynner å skrumpe inn overalt... tar du botox selv? 0 Siter
Adeie Skrevet i går, 09:21 Skrevet i går, 09:21 Kunne ikke falt meg inn. Gleder meg til grått hår og flere rynker. 0 Siter
Vhanja Skrevet i går, 09:23 Skrevet i går, 09:23 Nei, kunne ikke falle meg inn. Synes bare det er trist med mennesker som ikke kan aldres naturlig. 1 Siter
Dorthe Skrevet i går, 09:25 Skrevet i går, 09:25 Jeg har fått botox en gang av medisinske grunner og det var så vondt at jeg skrek og tenkte at det skulle jeg aldri mer gjøre. 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet i går, 09:36 Forfatter Skrevet i går, 09:36 Adeie skrev (14 minutter siden): Kunne ikke falt meg inn. Gleder meg til grått hår og flere rynker. Jo men jeg er snart 29, med kraftig markerte sinnarynker... ser ikke ut. Men... Lurer på om grunnen til at gjevnaldrende ser yngre ut er fordi de har fiksa på utseende. 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet i går, 09:37 Forfatter Skrevet i går, 09:37 Vhanja skrev (13 minutter siden): Nei, kunne ikke falle meg inn. Synes bare det er trist med mennesker som ikke kan aldres naturlig. Jeg er 29, snart... ser ut som 39.. 0 Siter
Vhanja Skrevet i går, 09:38 Skrevet i går, 09:38 snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå): Jeg er 29, snart... ser ut som 39.. Du har jo vist mange ganger her på forumet at du har et forstyrret bilde av din egen kropp, så jeg hadde ikke stolt på dine egne tanker om deg selv her. Jeg håper du en dag vil klare å innse det selv og være villig til å ta i mot hjelp. 2 Siter
snusmumeriken96 Skrevet i går, 09:39 Forfatter Skrevet i går, 09:39 Vhanja skrev (Akkurat nå): Du har jo vist mange ganger her på forumet at du har et forstyrret bilde av din egen kropp, så jeg hadde ikke stolt på dine egne tanker om deg selv her. Jeg håper du en dag vil klare å innse det selv og være villig til å ta i mot hjelp. Jeg har rynker, og føler meg ikke klar for det. 0 Siter
Adeie Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) snusmumeriken96 skrev (18 minutter siden): Jo men jeg er snart 29, med kraftig markerte sinnarynker... ser ikke ut. Men... Lurer på om grunnen til at gjevnaldrende ser yngre ut er fordi de har fiksa på utseende. Sitter nok mest i ditt eget hode. En sinnssyke gjør ikke at man ser eldre ut. Og tviler på mange på 30 fikser utseende sitt. Du har alltid ett utvalg mennesker som tror utseende har alt å si. Men de er ikke i overtall. Endret 23 timer siden av Adeie 0 Siter
Adeie Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Aldrende hud er mer slakk, ikke nødvendigvis noe med rynker å gjøre. Min hud er nå slakkere enn da jeg var 30. Men har ikke mye rynker. Ser enda ut som jeg er den alderen jeg er. Endret 23 timer siden av Adeie 0 Siter
Babette Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Botox løser ingenting hvis problemet sitter i personens egen oppfatning av utseendet sitt. Og som en klok venn sa da temaet kosmetiske operasjoner kom opp: Når du har pusset opp badet, ser du hvor fælt det er i stua... Her er info om en lidelse som kalles dysmorfofobi. Kanskje du kjenner deg igjen i noe av dette? https://psykologisk.no/2021/11/lite-kjent-psykisk-lidelse-gjor-folk-alvorlig-misfornoyde-om-eget-utseende/ Endret 23 timer siden av Babette 1 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden Babette skrev (12 minutter siden): Botox løser ingenting hvis problemet sitter i personens egen oppfatning av utseendet sitt. Og som en klok venn sa da temaet kosmetiske operasjoner kom opp: Når du har pusset opp badet, ser du hvor fælt det er i stua... Her er info om en lidelse som kalles dysmorfofobi. Kanskje du kjenner deg igjen i noe av dette? https://psykologisk.no/2021/11/lite-kjent-psykisk-lidelse-gjor-folk-alvorlig-misfornoyde-om-eget-utseende/ Ååå fikk då lyst å ta bilde, er det pga av jeg nevnte pf her inne at dere ikke vil svare meg ordentlig? Jeg liker kg, og diskusjoner som er her. Jeg skal behandlr alle med resoekt videre. 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden Respekt mente jeg å si. Må få ordnet tastaturet. 0 Siter
Babette Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden snusmumeriken96 skrev (5 minutter siden): Ååå fikk då lyst å ta bilde, er det pga av jeg nevnte pf her inne at dere ikke vil svare meg ordentlig? Jeg liker kg, og diskusjoner som er her. Jeg skal behandlr alle med resoekt videre. Vi svarer deg ordentlig, men det er kanskje ikke de svarene du ønsker. Men for all del - hvis du har lyst (og råd) til å ta botox på sinnarynken, er det bare å peise på. 0 Siter
Vhanja Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden snusmumeriken96 skrev (9 minutter siden): Ååå fikk då lyst å ta bilde, er det pga av jeg nevnte pf her inne at dere ikke vil svare meg ordentlig? Jeg liker kg, og diskusjoner som er her. Jeg skal behandlr alle med resoekt videre. Jeg synes de svarene du har fått har vært ordenlige. Og tar deg mer på alvor enn hvis vi skulle spilt med på ditt syn på egen kropp. 0 Siter
knas Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Jeg får botox mot kronisk migrene. Bivirkningen er glatt panne. Jeg gråter ikke over det. 😃 Men alt med måte, så klart. Endret 23 timer siden av knas 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden knas skrev (5 minutter siden): Jeg får botox mot kronisk migrene. Bivirkningen er glatt panne. Jeg gråter ikke over det. 😃 Men alt med måte, så klart. Mhh, det gjør moren min og... men ja. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden snusmumeriken96 skrev (1 time siden): Vurderer å booke en time. For å fjerne grusomme sinnarynker.. begynner å skrumpe inn overalt... tar du botox selv? Absolutt ikke! Kunne ikke falle meg inn, ikke med mindre det var en medisinsk årsak og at jeg derfor burde ta det. Men for å glatte ut en rynke eller to? Aldri i verden. Det er dessverre stadig flere godt voksne kvinner som begynner på den galeien der og jeg tror de kjapt blir blinde for det de ser i speilet og det ender med at alle ser helt like ut. Stramme og glatte, med stivt smil, oppsperrede øyne og null ansiktsmimikk. Og det er ikke pent. Du er så ung at jeg ikke har noen tro på at du har behov for botox nei. 2 Siter
morsan Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Botox gjør folk altfor stive i maska. Manglende eller annerledes mimikk gjør det lettere å misforstå og feiltolke personer med mye botox i fjeset. Det er ikke noe jeg ville tatt. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.