Worriesome Plenty 2 Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men så dukket det opp en tom øl boks og brus boks. Ser hun ikke kaster så mye nå, mulig hun ikke tør . Jeg var ganske kvass Anonymkode: 7f22c...41d Du var ett rævhøl. Du nyter tydeligvis utleier-rollen der du kan føle på litt makt som nå har gått deg til hodet. Med mindre du troller da. Endret 15. mai av Worriesome Plenty 2 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bruker ikke mye vann på fem minutter. Blir rent nok. Anonymkode: 5fe18...55a Mer enn hva som er nødvendig. Vet du hva som skjer med plastavfallet? Det blir kjørt til andre land. Altså det forurenser noe voldsomt. Restavfall blir brent og blir fjernvarme. Hva er mest klimavennlig? Anonymkode: 5f7d3...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai 1 hour ago, AnonymBruker said: Mer enn hva som er nødvendig. Vet du hva som skjer med plastavfallet? Det blir kjørt til andre land. Altså det forurenser noe voldsomt. Restavfall blir brent og blir fjernvarme. Hva er mest klimavennlig? Anonymkode: 5f7d3...2ec Så i praksis kan vi slutte å sortere bort alt plastavfall og bare la alt gå i restavfallet. Hva er det myndighetene driver med lurer jeg på. Anonymkode: 5fe18...55a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai 3 hours ago, snusmumeriken96 said: Jeg kommer ikke til å gjøre noe med søpla Ingen som snakker om deg vel? Anonymkode: 5fe18...55a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Så i praksis kan vi slutte å sortere bort alt plastavfall og bare la alt gå i restavfallet. Hva er det myndighetene driver med lurer jeg på. Anonymkode: 5fe18...55a Egentlig ja, men da får du ikke plass i restafvfallsdunken. Vi har ikke god nok mulighet for plastgjenvinning i Norge. Er billigere å la andre land ta det søppelet. Er det de som driver med gjenvinning tenker. Altså profitt. Anonymkode: 5f7d3...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai 1 hour ago, AnonymBruker said: Egentlig ja, men da får du ikke plass i restafvfallsdunken. Vi har ikke god nok mulighet for plastgjenvinning i Norge. Er billigere å la andre land ta det søppelet. Er det de som driver med gjenvinning tenker. Altså profitt. Anonymkode: 5f7d3...2ec Bare tull alt sammen altså. jaja. Anonymkode: 5fe18...55a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 15.5.2025 den 9.10): Hvis du ikke har fått kjeft fra den du leier av, så er ikke denne tråden heller om deg. Anonymkode: 5f7d3...2ec Det er ikke meg som skriver det. Noen som later som de er meg. Men ja, jeg og mannen min har begynt å åpne posene, ser gjennom også av til, siden det blir store kostnader og bøter om hun fortsetter slik. Jeg har tilbudt henne om hjelp for sorteringregulering, men det vil hun altså ikke. Er det slemt å titte i leieboerens søppel? Anonymkode: 7f22c...41d 0 Siter
Glitter Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke meg som skriver det. Noen som later som de er meg. Men ja, jeg og mannen min har begynt å åpne posene, ser gjennom også av til, siden det blir store kostnader og bøter om hun fortsetter slik. Jeg har tilbudt henne om hjelp for sorteringregulering, men det vil hun altså ikke. Er det slemt å titte i leieboerens søppel? Anonymkode: 7f22c...41d Du kan jo heller bestille en til dunk med restavfall også øker du leien tilsvarende den ekstra dunken. Så hvis søppelmannen sjekker søpla og finner noe så får leieboeren betale boten. Heller det enn å snoke seg i andres søppel. Det kan være mye privat info i en person sitt søppel. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (23 minutter siden): siden det blir store kostnader og bøter om hun fortsetter slik. Hvor store kostnader, helt spesifikt? Hvem bøtelegger i så fall, og på hvilket bevisgrunnlag? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det er ikke meg som skriver det. Noen som later som de er meg. Men ja, jeg og mannen min har begynt å åpne posene, ser gjennom også av til, siden det blir store kostnader og bøter om hun fortsetter slik. Jeg har tilbudt henne om hjelp for sorteringregulering, men det vil hun altså ikke. Er det slemt å titte i leieboerens søppel? Anonymkode: 7f22c...41d Det er frekt, rett og slett, og vitner om mangel på folkeskikk, beklager å måtte si det. Det er ikke som om det er verdens undergang, akkurat, om noen kaster feil. Takk allikevel for god underholdning!🤣 Anonymkode: 529ad...5dd 0 Siter
Everybody Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai det er ingen lover eller forskrifter som forbyr noen å se gjennom andre sin søppel. 0 Siter
Osten Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Everybody skrev (4 minutter siden): det er ingen lover eller forskrifter som forbyr noen å se gjennom andre sin søppel. Nei, ulovlig er det ikke. Men det er frekt og respektløst 0 Siter
S87s Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai (endret) psykedeliker skrev (7 timer siden): Hvor store kostnader, helt spesifikt? Hvem bøtelegger i så fall, og på Sier jeg å Endret 16. mai av S87s 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Svir lommeboka i stykker. Dyrt som fy Anonymkode: 7f22c...41d 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (På 14.5.2025 den 18.28): Kaster også yoghurtbeger i rest. Kaste bort masse rent vann på å gjøre beger rent gjør jeg ikke. Hadde følt du invaderte mitt privatliv når du åpnet min søppel, så hadde blitt redd for hva mer du kunne funnet på å flyttet. Anonymkode: 5f7d3...2ec Det er alltid noen som vet bedre enn myndighetene ang hvor ting går. Det oppfordres til å kildesortere fordi det skal være mer miljøvennlig, men så er det alltid disse som mener «nei, dette er bare tull! det er MYE verre! jeg lar meg ikke lure». Jeg selv vet ikke hva som er sant. Jeg bare kildesorterer siden jeg tenker det er en grunn til at vi oppfordres til det. Hvorfor skulle vi kildesortere dersom det ikke var lønnsomt? 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Glitter skrev (På 16.5.2025 den 14.43): Heller det enn å snoke seg i andres søppel. Det kan være mye privat info i en person sitt søppel. Jeg håper ikke folk kaster privat info i søpla, hvis de er redd for at noen skal få greie på det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai 2 hours ago, UtakknemligDiva said: Jeg selv vet ikke hva som er sant. Jeg bare kildesorterer siden jeg tenker det er en grunn til at vi oppfordres til det. Hvorfor skulle vi kildesortere dersom det ikke var lønnsomt? Du må aldri tro blindt på myndighetene. Anonymkode: 5fe18...55a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du må aldri tro blindt på myndighetene. Det går an å ha flere tanker i hodet samtidig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Vi merker hun har stoppet søppelkasting de to siste dagene. Legger heller ikke ut plastikk søppel. Kan det hende meg og min mann må korrigere og hjelpe henne med søppel sortering? Anonymkode: 7f22c...41d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.