Vhanja Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi merker hun har stoppet søppelkasting de to siste dagene. Legger heller ikke ut plastikk søppel. Kan det hende meg og min mann må korrigere og hjelpe henne med søppel sortering? Anonymkode: 7f22c...41d Troller du siden du driver og oppdaterer om dette? Hvorfor er du så opptatt av naboens søppel? 3 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Vhanja skrev (2 timer siden): Troller du siden du driver og oppdaterer om dette? Hvorfor er du så opptatt av naboens søppel? Er nok noen som tror de er lidderlig morsom ja. Hvis ikke ville jeg ringt leieboerforeninga om jeg leide hos noen som gransket søpla mi.. Det er ikke fritt frem for all slags oppførsel mot dem man leier ut til. De har rettigheter, selv om skøyeren her ikke tror det. Endret 1 time siden av Worriesome Plenty 2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.