snusmumeriken96 Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Har insomnia på en måte, sover hver tredje dag og ikke mer enn 3-4 timer. Er så bråkette her jeg bor, får ikke sove. 0 Siter
Gjest Adeie Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Da hadde jeg hatt mange rynker, det har jeg ikke. Men jeg har gode gener. Min far og mor hadde lite rynker. 0 Siter
Babette Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Ja, dårlig søvn øker risikoen for tidlige aldringstegn i huden. Det er ikke dermed sagt at alle som sover lite får mye rynker. 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai Babette skrev (1 time siden): Ja, dårlig søvn øker risikoen for tidlige aldringstegn i huden. Det er ikke dermed sagt at alle som sover lite får mye rynker. Meg...det. blir gammal i huden fordi jeg ikke klarer å sove. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai snusmumeriken96 skrev (8 minutter siden): Meg...det. blir gammal i huden fordi jeg ikke klarer å sove. Da får du fikse psyken din, slik du får sove. Tenk at vrangforestillinger og søvnen som begge gir deg rynker kan forsvinne med rett medisin. Anonymkode: f86cb...c89 1 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Jeg ser isåfall veldig stor forskjell på huden min når jeg har god søvnhygiene vs insomnia. Det kan tenkes at jeg bare føler huden ser verre ut fordi jeg føler meg verre, men jeg ser det nå. Søvn er jo et av de viktigste behovene vi har. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Flytt! Hvorfor i alle dager bor du et sted som er så bråkete at du ikke får sove? Flytt vekk fra sentrum. Anonymkode: 310a6...fe7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.