Gå til innhold

ÆSJ!

Gjest Noen enige med meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Noen enige med meg?
Skrevet

Jeg synes han derre Mikki i BB ser ut som en fyllefant :-(

Skrevet

Har aldri hørt om noen som heter Mikke i BB.

Hvem er Mikki? Er det han nye fyren, som minner meg om et eller annet sleskt og ekkelt noe? Hvor i all verden kom han egentlig ifra, og hvorfor????

Skrevet

Hvem er Mikki? Er det han nye fyren, som minner meg om et eller annet sleskt og ekkelt noe? Hvor i all verden kom han egentlig ifra, og hvorfor????

Jentene kjedet seg visst har jeg hørt.....

Skrevet

Jentene kjedet seg visst har jeg hørt.....

Alt for oss jenter :-) Men herlighet da, ÆSJ...... Kunne de ikke ha funnet noen som var litt mer "mandig"? Så hadde det vel vært mer kontrast til det som var der fra før !!

Skrevet

Alt for oss jenter :-) Men herlighet da, ÆSJ...... Kunne de ikke ha funnet noen som var litt mer "mandig"? Så hadde det vel vært mer kontrast til det som var der fra før !!

Jepp, de burde ha tatt inn noe tagbart!

Skrevet

Hmm...Noe galt med fyllefanter også no da ! *merkelig*

Skrevet

Jepp, de burde ha tatt inn noe tagbart!

Fulgte den debatten litt tidligere, og i følge definisjonen så kan han jo faktisk være litt tagbar. Hvis det da gikk ut på bruk og kast metoden...?

Skrevet

Hmm...Noe galt med fyllefanter også no da ! *merkelig*

Veeeel, noen er jo tross alt fyllefanter med stil....andre ikke :-)

Skrevet

Synes han ligner på Frank Krogh (tror han heter det) En norsk skuespiller.

Jeg skulle likt å gi Kristian et lyskespark.

Skrevet

Fulgte den debatten litt tidligere, og i følge definisjonen så kan han jo faktisk være litt tagbar. Hvis det da gikk ut på bruk og kast metoden...?

Hehe......kanskje du har rett! :-)

Skrevet

Synes han ligner på Frank Krogh (tror han heter det) En norsk skuespiller.

Jeg skulle likt å gi Kristian et lyskespark.

Åhhhh, tusen takk naiv. Du reddet nattesøvnen min. Jeg syntes at han lignet på noen, men jeg tenkte mer i baner som Morten Abel (ikke noe vondt om han altså......). Nå er jo Frank'en en smule mer mannnnnnnn, men likheten er jo absolutt til stede :-)

Skrevet

Hehe......kanskje du har rett! :-)

....... yessssss, I am (I think:-) ). Men jeg tror det måtte store kvanta med børst i meg før jeg hadde fullført den tanken helt med ham altså :-)

Skrevet

....... yessssss, I am (I think:-) ). Men jeg tror det måtte store kvanta med børst i meg før jeg hadde fullført den tanken helt med ham altså :-)

Vel da måtte han ha klipt håret og farga vekk den der gulfargen! :-)

Skrevet

Vel da måtte han ha klipt håret og farga vekk den der gulfargen! :-)

Now you're talking :-) Men hadde ikke han sånn masse juggel også...? Det kunne han også ha tatt av........forme forme, sim sala bim....den "perfekte" mann..... :-)

Skrevet

Now you're talking :-) Men hadde ikke han sånn masse juggel også...? Det kunne han også ha tatt av........forme forme, sim sala bim....den "perfekte" mann..... :-)

Jeg vet ikke, får bare sett fra nettet siden jeg ikke har tilgang på norsk TV! Men selvfølgelig, juggel må bort! :-)

Skrevet

Jeg vet ikke, får bare sett fra nettet siden jeg ikke har tilgang på norsk TV! Men selvfølgelig, juggel må bort! :-)

Definitivt bort :-) Men hvor i all verden befinner du deg da, nærmere sol og sommer? Det hadde vært deilig det...gleder meg som en tulling til ferien :-)

Skrevet

Sorry, forsvant inn i hjemmesiden din :-) Må ta tak i meg selv og mekke en egen snart. Hadde en før, men den forsvant i omlegginga..... Ja, ja..... Vi får se hvor fint resultatet blir.......

Har du virkelig holdt deg borte her fra i 3 år? Forstod jeg rett? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...