AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Seriøst!!!! Sikter til deg ja 🫵 Anonymkode: 6badb...124 0 Siter
Vendi Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai (endret) På mange områder ja, på noen områder nei. Endret 19. mai av Vendi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Dette er en selvhenføring og nærtagenhet- test. Utviklet av ts. Alle som svarer scorer 1 poeng. Anonymkode: 6badb...124 0 Siter
Vendi Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er en selvhenføring og nærtagenhet- test. Utviklet av ts. Alle som svarer scorer 1 poeng. Anonymkode: 6badb...124 Trodde det bare var nok en useriøs tulletråd som jeg bestemte meg for en gangs skyld å svare i. Har ikke noe med selvhenføring og nærtagenhet å gjøre i mitt tilfelle i alle fall. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Vendi skrev (1 minutt siden): Trodde det bare var nok en useriøs tulletråd som jeg bestemte meg for en gangs skyld å svare i. Har ikke noe med selvhenføring og nærtagenhet å gjøre i mitt tilfelle i alle fall. Ok. 👌 Anonymkode: 6badb...124 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Seriøst!!!! Sikter til deg ja 🫵 Anonymkode: 6badb...124 nei Anonymkode: 972a2...d43 0 Siter
slabbedask Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai 26 minutes ago, AnonymBruker said: Seriøst!!!! Sikter til deg ja 🫵 Anonymkode: 6badb...124 NEI!!! 0 Siter
Siena Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Jeg har fortsatt en del å jobbe med før jeg forhåpentligvis kommer til å bli den jeg vil være. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Jeg tviler på at det er noen som er "Helt som du skal" Anonymkode: 99eab...aac 0 Siter
Vhanja Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Hvordan "skal" man være, da? Man må jo vite det før man kan svare på spørsmålet. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai stjernestøv skrev (1 time siden): Alle er vel som de skal. Er du helt som du skal, funker kanskje dårlig på et psykiatri-forum…. Anonymkode: 6badb...124 0 Siter
psykedeliker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Ifølge manus er svaret på dette spørsmålet nei. (Om jeg bryr meg om hva manus sier er rett er en helt annen diskusjon...) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai psykedeliker skrev (5 minutter siden): Ifølge manus er svaret på dette spørsmålet nei. (Om jeg bryr meg om hva manus sier er rett er en helt annen diskusjon...) 2 poeng på prøven. Anonymkode: 6badb...124 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er du helt som du skal, funker kanskje dårlig på et psykiatri-forum…. Anonymkode: 6badb...124 Jeg henger mye der ja men hvis du skal tenke sånn er jo ingen som de skal, det er alltid noe med alle. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai stjernestøv skrev (2 minutter siden): Jeg henger mye der ja men hvis du skal tenke sånn er jo ingen som de skal, det er alltid noe med alle. Mente generelt ikke deg personlig😀 1 poeng til. Anonymkode: 6badb...124 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mente generelt ikke deg personlig😀 1 poeng til. Anonymkode: 6badb...124 Ok Forstår ikke hva du holder på med en gang. 0 Siter
Everybody Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Ingen lover eller forskrifter som forbyr å ikke være som man skal. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Everybody skrev (4 minutter siden): Ingen lover eller forskrifter som forbyr å ikke være som man skal. Nei hvem bestemmer sånt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.