AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Seriøst!!!! Sikter til deg ja 🫵 Anonymkode: 6badb...124 0 Siter
Vendi Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) På mange områder ja, på noen områder nei. Endret 4 timer siden av Vendi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Dette er en selvhenføring og nærtagenhet- test. Utviklet av ts. Alle som svarer scorer 1 poeng. Anonymkode: 6badb...124 0 Siter
Vendi Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er en selvhenføring og nærtagenhet- test. Utviklet av ts. Alle som svarer scorer 1 poeng. Anonymkode: 6badb...124 Trodde det bare var nok en useriøs tulletråd som jeg bestemte meg for en gangs skyld å svare i. Har ikke noe med selvhenføring og nærtagenhet å gjøre i mitt tilfelle i alle fall. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Vendi skrev (1 minutt siden): Trodde det bare var nok en useriøs tulletråd som jeg bestemte meg for en gangs skyld å svare i. Har ikke noe med selvhenføring og nærtagenhet å gjøre i mitt tilfelle i alle fall. Ok. 👌 Anonymkode: 6badb...124 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Seriøst!!!! Sikter til deg ja 🫵 Anonymkode: 6badb...124 nei Anonymkode: 972a2...d43 0 Siter
slabbedask Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 26 minutes ago, AnonymBruker said: Seriøst!!!! Sikter til deg ja 🫵 Anonymkode: 6badb...124 NEI!!! 0 Siter
Siena Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg har fortsatt en del å jobbe med før jeg forhåpentligvis kommer til å bli den jeg vil være. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg tviler på at det er noen som er "Helt som du skal" Anonymkode: 99eab...aac 0 Siter
Vhanja Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hvordan "skal" man være, da? Man må jo vite det før man kan svare på spørsmålet. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (1 time siden): Alle er vel som de skal. Er du helt som du skal, funker kanskje dårlig på et psykiatri-forum…. Anonymkode: 6badb...124 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ifølge manus er svaret på dette spørsmålet nei. (Om jeg bryr meg om hva manus sier er rett er en helt annen diskusjon...) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden psykedeliker skrev (5 minutter siden): Ifølge manus er svaret på dette spørsmålet nei. (Om jeg bryr meg om hva manus sier er rett er en helt annen diskusjon...) 2 poeng på prøven. Anonymkode: 6badb...124 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er du helt som du skal, funker kanskje dårlig på et psykiatri-forum…. Anonymkode: 6badb...124 Jeg henger mye der ja men hvis du skal tenke sånn er jo ingen som de skal, det er alltid noe med alle. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Jeg henger mye der ja men hvis du skal tenke sånn er jo ingen som de skal, det er alltid noe med alle. Mente generelt ikke deg personlig😀 1 poeng til. Anonymkode: 6badb...124 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mente generelt ikke deg personlig😀 1 poeng til. Anonymkode: 6badb...124 Ok Forstår ikke hva du holder på med en gang. 0 Siter
Everybody Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ingen lover eller forskrifter som forbyr å ikke være som man skal. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Everybody skrev (4 minutter siden): Ingen lover eller forskrifter som forbyr å ikke være som man skal. Nei hvem bestemmer sånt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.