AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Foresatte melder før hver trening om barna kommer eller ikke. Fra helnorske foreldre får jeg meldinger som dette: « Kari å Per kommer ikke i kveld». Anonymkode: 985d8...554 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg visste ikke at man skal få vondt av slikt, men det står vel i manus... 0 Siter
Osten Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Kanskje de bare gjør det med vilje, for å få færre bokstaver å skrive? Eller så gjør de det for å irritere? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Foresatte melder før hver trening om barna kommer eller ikke. Fra helnorske foreldre får jeg meldinger som dette: « Kari å Per kommer ikke i kveld». Anonymkode: 985d8...554 Skjønte ikke problemet. Det er da viktig å gi beskjed hvis barna ikke kommer? Anonymkode: ce9c4...18a 0 Siter
morsan Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg finner det ikke naturlig å si at jeg «får vondt» av slikt, men jeg legger merke til det, ja, og tenker mitt. 0 Siter
Babette Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Skjønte ikke problemet. Det er da viktig å gi beskjed hvis barna ikke kommer? Anonymkode: ce9c4...18a Det skal være og, ikke å. 0 Siter
Everybody Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ja jeg får vondt av slikt. Mange som ikke vet forskjellen på å og og. Heller ikke et og ett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.