Gå til innhold

Hotelldynefrustrasjon

Anbefalte innlegg

FjellOgDalar
Skrevet

Nesten hver gang jeg tilbringer noen netter på hotell, ender jeg i dyp undring over en sak: Hvorfor har de nesten alltid tjukke vinterdyner? Gjerne hele året, og kombinert med vinduer som bare kan åpnes 10cm-ish?

Når jeg våkner om natta fordi jeg er klissvåt av svette, slår det meg at jeg neppe er den eneste som har opplevd det. I akkurat samme seng. Vinterdyner funker om man har <17 grader i rommet, spør du meg. Det har jeg til gode å finne på et hotell.

Kanskje på tide å starte en folkeaksjon 😛;)  

Fortsetter under...

psykedeliker
Skrevet

At vinduene ikke kan åpnes mer enn 10 cm kan være på grunn av de mange sakene der folk faller ut av hotellvinduer ved "uhell".

AnonymBruker
Skrevet

Er jo klimaanlegg  setter den på 18 grader og koser meg under dyna.

Anonymkode: 89f56...792

Nicklusheletida
Skrevet

Hvis du starter en folkeaksjon, kan du ta med dette også ?

I dobbeltsenga må det være 2 dyner. Det er kjempeirriterende når 2 stykker blir liggende å dra i den ene dyna gjennom hele natta. 

Skrevet
FjellOgDalar skrev (1 time siden):

Nesten hver gang jeg tilbringer noen netter på hotell, ender jeg i dyp undring over en sak: Hvorfor har de nesten alltid tjukke vinterdyner? Gjerne hele året, og kombinert med vinduer som bare kan åpnes 10cm-ish?

Når jeg våkner om natta fordi jeg er klissvåt av svette, slår det meg at jeg neppe er den eneste som har opplevd det. I akkurat samme seng. Vinterdyner funker om man har <17 grader i rommet, spør du meg. Det har jeg til gode å finne på et hotell.

Kanskje på tide å starte en folkeaksjon 😛;)  

Hva?! Jeg synes alle hotell har tynne, ekle kunstfiberdyner, uavhengig av prisen på rommet.

Nicklusheletida skrev (38 minutter siden):

I dobbeltsenga må det være 2 dyner. Det er kjempeirriterende når 2 stykker blir liggende å dra i den ene dyna gjennom hele natta. 

Dobbeldyner på hotell? Det har jeg opplevd kun en gang, i London - da delte jeg selvfølgelig seng med søstra mi! 😂

Nicklusheletida
Skrevet
Lillemus skrev (1 time siden):

Hva?! Jeg synes alle hotell har tynne, ekle kunstfiberdyner, uavhengig av prisen på rommet.

Dobbeldyner på hotell? Det har jeg opplevd kun en gang, i London - da delte jeg selvfølgelig seng med søstra mi! 😂

Og jeg har opplevd det i Dubai med x-svigermor. Slå den du ! 😀

Annonse

FjellOgDalar
Skrevet
Nicklusheletida skrev (2 timer siden):

😮

Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Og jeg har opplevd det i Dubai med x-svigermor. Slå den du ! 😀

Det hadde rett og slett ikke skjedd. Aldri. 

Skrevet (endret)

Har jeg aldri lagt merke til eller tenkt over. Jeg liker å sove i 18 grader i rommet, men 15-18 grader går bra og dyna er tynn nok den. 

Hvis jeg blir kald på nesa når jeg skal sove så er rommet for kaldt. Så de ni årene jeg var sammen med min eks så var temperaturen for nesa mi det som til syvende og sist avgjorde temperatur i rommet. 😜 Jeg vil ha det så kjølig som nesa mi bestemmer. 😅

Endret av Glitter
Skrevet

Misliker både tykke dyner og dobbeldyner (når jeg deler), har opplevd begge deler på hotell. Tykke dyner særlig i Norge og dobbeldyner i utlandet. 

Nicklusheletida
Skrevet (endret)
Lillemus skrev (53 minutter siden):

Det hadde rett og slett ikke skjedd. Aldri. 

Det var under den tiden vi bodde i Qatar. Vi fikk besøk av svigermor og hun hadde så lyst til å dra til Dubai. Mannen min jobbet, så da ble det til at hun og jeg reiste alene. Det gikk greit. Skal innrømme at jeg håpet på 2 enkeltsenger, men slik ble det ikke :)

Endret av Nicklusheletida
.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...