Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått litt interesse for å lese selvhjelpsbøker. Lurer derfor på hvilke selvhjelpsbøker dere har lest som dere ville anbefale videre?

Fortsetter under...

stjernestøv
Skrevet
Siena skrev (16 minutter siden):

Jeg har fått litt interesse for å lese selvhjelpsbøker. Lurer derfor på hvilke selvhjelpsbøker dere har lest som dere ville anbefale videre?

the secret fikk meg ut av mørket og var frisk i to år, hjalp ikke å lese den på nytt. Merkelige greier. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

the secret fikk meg ut av mørket og var frisk i to år, hjalp ikke å lese den på nytt. Merkelige greier. 

Den har jeg hørt om, men aldri lest. Den høres jo interessant ut.

stjernestøv
Skrevet
Siena skrev (11 minutter siden):

Den har jeg hørt om, men aldri lest. Den høres jo interessant ut.

ja det var det, jeg forandret meg virkelig. 

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

ja det var det, jeg forandret meg virkelig. 

Så bra den hjalp deg. Er tanken med boken at man skal tenke på det man ønsker også tiltrekker man seg det? (Sånn helt enkelt forklart). Har jeg skjønt det rett da?

Endret av Siena
stjernestøv
Skrevet
Siena skrev (21 minutter siden):

Så bra den hjalp deg. Er tanken med boken at man skal tenke på det man ønsker også tiltrekker man seg det? (Sånn helt enkelt forklart). Har jeg skjønt det rett da?

Ja det stemmer det. 

Annonse

Skrevet
stjernestøv skrev (20 minutter siden):

Ja det stemmer det. 

Har fått bestilt den fra biblioteket nå. 

stjernestøv
Skrevet
Siena skrev (3 minutter siden):

Har fått bestilt den fra biblioteket nå. 

Å masse lykke til ❤️ den gjorde underverker for meg, bare synd det ikke varte. men det må jo bevise at tankekraft nytter. 

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (16 minutter siden):

men det må jo bevise at tankekraft nytter.

Tankekraft i seg selv gjør ingenting så lenge den ikke manifesteres.

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Tankekraft i seg selv gjør ingenting så lenge den ikke manifesteres.

Tro meg, jeg manifesterte med tankekraft, var frisk i to år og plutselig en dag begynte jeg å føle meg rar igjen. da gikk alt i dass. 

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (55 minutter siden):

Tro meg, jeg manifesterte med tankekraft, var frisk i to år og plutselig en dag begynte jeg å føle meg rar igjen. da gikk alt i dass.

Det kalles placeboeffekt og tilfeldigheter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...