AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Leste nylig en sak om en mann som fikk bot for å ha mottatt en «happy ending» på massasjestudio. Og jeg må innrømme: Jeg sitter igjen med et lite spørsmålstegn. Eller kanskje et utropstegn. Muligens begge. For la oss se litt nøkternt på det: En vanlig massasje innebærer at du tar av deg nesten alt, legger deg halvnaken under et håndkle, og lar en vilt fremmed helle olje over deg og begynne å gni, kna og elte deg fra nakke til knær. Dette er – i følge samfunnet – en helsefremmende praksis. Muskelpleie. Velvære. Mindfulness med olje. Men hvis hånden tilfeldigvis beveger seg 10 centimeter i en bestemt retning og toucher det vi har klassifisert som «den forbudte sonen» – da skjer det noe magisk. Ikke i kroppen, men i lovverket. På et nanosekund går vi fra «behandling» til «kriminell handling». Fra avslapning til rulleblad. Fra sunn selvpleie til moralsk panikk. Det er fascinerende hvordan én kroppsdel har fått status som juridisk landmine. Hele kroppen kan berøres, trykkes, knas og oljes ned – unntatt dette området? Den er tydeligvis samfunnets moralske nullpunkt. Kryss den, og du har brutt en usynlig kontrakt med staten. Er det velvære vi verdsetter, eller bare en bestemt type velvære som passer med vårt kollektivt godkjente verdikart? Anonymkode: 60246...801 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Så i følge denne logikken skal vi alle gå rundt nakne? Anonymkode: b66f6...39f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 11.11): Leste nylig en sak om en mann som fikk bot for å ha mottatt en «happy ending» på massasjestudio. Og jeg må innrømme: Jeg sitter igjen med et lite spørsmålstegn. Eller kanskje et utropstegn. Muligens begge. For la oss se litt nøkternt på det: En vanlig massasje innebærer at du tar av deg nesten alt, legger deg halvnaken under et håndkle, og lar en vilt fremmed helle olje over deg og begynne å gni, kna og elte deg fra nakke til knær. Dette er – i følge samfunnet – en helsefremmende praksis. Muskelpleie. Velvære. Mindfulness med olje. Men hvis hånden tilfeldigvis beveger seg 10 centimeter i en bestemt retning og toucher det vi har klassifisert som «den forbudte sonen» – da skjer det noe magisk. Ikke i kroppen, men i lovverket. På et nanosekund går vi fra «behandling» til «kriminell handling». Fra avslapning til rulleblad. Fra sunn selvpleie til moralsk panikk. Det er fascinerende hvordan én kroppsdel har fått status som juridisk landmine. Hele kroppen kan berøres, trykkes, knas og oljes ned – unntatt dette området? Den er tydeligvis samfunnets moralske nullpunkt. Kryss den, og du har brutt en usynlig kontrakt med staten. Er det velvære vi verdsetter, eller bare en bestemt type velvære som passer med vårt kollektivt godkjente verdikart? Anonymkode: 60246...801 Hvis du ikke forstår dette selv hr du ett problem. Anonymkode: 575fb...dcf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du ikke forstår dette selv hr du ett problem. Anonymkode: 575fb...dcf Moralistene har et problem. Anonymkode: 60246...801 1 Siter
Grendel Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Jeg kunne ha massert skuldrene til en kamerat, men ikke snoppen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai 2 hours ago, Grendel said: Jeg kunne ha massert skuldrene til en kamerat, men ikke snoppen. Men kunne du ha utført full kroppsmassasje inkludert innsiden av lårene og rompeballene? En seriøs fysioterapeut gjør det. Anonymkode: 60246...801 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai 2 hours ago, AnonymBruker said: Dette var snål lesning. Anonymkode: b0d03...3e1 JAvel. Anonymkode: 60246...801 0 Siter
Grendel Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Men kunne du ha utført full kroppsmassasje inkludert innsiden av lårene og rompeballene? En seriøs fysioterapeut gjør det. Anonymkode: 60246...801 Jeg kunne sikkert gjort det hvis jeg var profesjonell fysioterapeut. Jeg ville fortsatt ikke massert snabelen til en annen mann. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai 5 hours ago, Grendel said: Jeg kunne sikkert gjort det hvis jeg var profesjonell fysioterapeut. Jeg ville fortsatt ikke massert snabelen til en annen mann. De som tilbyr yoni tantramassasje velger å gjøre det. Om man synes det er greit eller ikke, er nok en personlig vurdering. Selv ville jeg ikke ha utført massasje på en annen mann, uavhengig av hvilket område på kroppen det gjelder. Anonymkode: 60246...801 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.