stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Han sier man skal ha avføring hver dag og da er det gårsdagens, ikke for fire dager siden. Tror han har rett i det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det har han ikke. Er meget individuelt. Alt fra flere ganger daglig til 1 gang hver 10ende dag. Hvor mye man spiser har også mye å si så klart. Selv går jeg 1 gang pr uke. Og for meg er det helt normalt. Anonymkode: 3a06a...c70 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det har han ikke. Er meget individuelt. Alt fra flere ganger daglig til 1 gang hver 10ende dag. Hvor mye man spiser har også mye å si så klart. Selv går jeg 1 gang pr uke. Og for meg er det helt normalt. Anonymkode: 3a06a...c70 Kan da ikke bra å gå på do bare en gang i uken. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Kan da ikke bra å gå på do bare en gang i uken. Jo. Avføring er restavfall. Det kroppen ikke nyttigjør seg kommer ut. Anonymkode: 3a06a...c70 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo. Avføring er restavfall. Det kroppen ikke nyttigjør seg kommer ut. Anonymkode: 3a06a...c70 spør legen din, min sa jeg måtte prøve å få gått mer enn to ganger pr uke. etter jeg begynte med lactulose får jeg gå hver dag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): spør legen din, min sa jeg måtte prøve å få gått mer enn to ganger pr uke. etter jeg begynte med lactulose får jeg gå hver dag. Det er helt normalt. Det er individuelt. Det vil også enhver lege fortelle deg. Skal jeg gå mer må jeg spise mer. Jeg spiser sunn mat og spiser det jeg trenger. Da tar kroppen til seg det meste av det man spiser. Anonymkode: 3a06a...c70 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er helt normalt. Det er individuelt. Det vil også enhver lege fortelle deg. Skal jeg gå mer må jeg spise mer. Jeg spiser sunn mat og spiser det jeg trenger. Da tar kroppen til seg det meste av det man spiser. Anonymkode: 3a06a...c70 Ok. Tror ikke helt på det da jeg, en annen lege sa jeg måtte bruke laxoberal annenhver dag. det ble mye styr. Har tro på Thor og jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ok. Tror ikke helt på det da jeg, en annen lege sa jeg måtte bruke laxoberal annenhver dag. det ble mye styr. Har tro på Thor og jeg. Du synes det er logisk at du har mer avføring enn det du spiser? Du velger heller å tro på det enn at hva og hvor mye du spiser har noe å si for hvor mye avføring du har? Tisser du mye er det fordi du drikker mye. Spiser du mye, driter du mye. Anonymkode: 3a06a...c70 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du synes det er logisk at du har mer avføring enn det du spiser? Du velger heller å tro på det enn at hva og hvor mye du spiser har noe å si for hvor mye avføring du har? Tisser du mye er det fordi du drikker mye. Spiser du mye, driter du mye. Anonymkode: 3a06a...c70 ok. jeg mener man bør ha avføring hver dag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (6 minutter siden): ok. jeg mener man bør ha avføring hver dag. Da er det bare å stappe i seg mat da. Anonymkode: 3a06a...c70 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da er det bare å stappe i seg mat da. Anonymkode: 3a06a...c70 Det gjør jeg ikke bortsett fra lørdag. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Men han tror jo alle sykdommer blir kurert med lavkarbo, stemmer det? @Lillemus du som går på det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (4 minutter siden): Men han tror jo alle sykdommer blir kurert med lavkarbo, stemmer det? @Lillemus du som går på det? Klart det ikke stemmer. Det koster for samfunnet at vi er syke, var det en enkel kur som gjorde vi ikke trengte å bruke så mye penger på helae så hadde man jo så klart anbefalt den. At man i heletatt kan tro på en vilt fremmed på FB er forstyrrende i seg selv. Anonymkode: 3a06a...c70 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.