AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:03 Skrevet søndag kl 21:03 Pga hjerneslag går mannen min på en rekke medisiner. Han sliter nå med ereksjon, og mener det må være pga medisiner. Sexlivet daler og daler…han synes naturlig nok at dette er vanskelig å snakke med noe om, men jeg vet ikke hva vi skal gjøre.Vi er enda unge……. Noen som har vært gjennom det samme og har tips? Anonymkode: b0685...a33 0 Siter
Lillemus Skrevet i går, 04:38 Skrevet i går, 04:38 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Pga hjerneslag går mannen min på en rekke medisiner. Han sliter nå med ereksjon, og mener det må være pga medisiner. Sexlivet daler og daler…han synes naturlig nok at dette er vanskelig å snakke med noe om, men jeg vet ikke hva vi skal gjøre.Vi er enda unge……. Noen som har vært gjennom det samme og har tips? Anonymkode: b0685...a33 Hvis han er interessert i å ha et videre sexliv så må han starte med å ta en prat med fastlegen sin, tenker jeg. At han synes det er flaut har jeg forståelse for, men... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.