Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg må bare ut med noe her eg sitter :)

Eg var på fotball kamp for 2,5 veke siden , og fikk en ball så hardt i siden at eg datt rett i bakken , den traff brystet mitt og litt overkropp, har etter dette fått ein kul rett ved siden av areola,det brune. Merker den kun når eg drar huden bortover (og det bli litt synlig) no skal det seies eg har dratt og slete og knept ei veka😅, kan dette være relatert til ballen eg fikk på meg? Kjenne litt angst, har òg knept og knept nede i brystet og å merket ein liten klump der , veldig bevegelige og har samme type på andre siden bare mye mindre . Var på mammografi i gjort høst for ein annen kul men alt såg fint ut :) , og etter da har eg fått litt angst for dette.

fikk nye fastlege som eg ikkje har noe kjemi med , og får ny 1.6, han har eg hatt før og er ein veldig flink lege, men kjenne eg kvir meg visst eg må gjennom da eg gjekk gjennom i høst i fjor

Anonymkode: b0b6e...3bd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eg må bare ut med noe her eg sitter :)

Eg var på fotball kamp for 2,5 veke siden , og fikk en ball så hardt i siden at eg datt rett i bakken , den traff brystet mitt og litt overkropp, har etter dette fått ein kul rett ved siden av areola,det brune. Merker den kun når eg drar huden bortover (og det bli litt synlig) no skal det seies eg har dratt og slete og knept ei veka😅, kan dette være relatert til ballen eg fikk på meg? Kjenne litt angst, har òg knept og knept nede i brystet og å merket ein liten klump der , veldig bevegelige og har samme type på andre siden bare mye mindre . Var på mammografi i gjort høst for ein annen kul men alt såg fint ut :) , og etter da har eg fått litt angst for dette.

fikk nye fastlege som eg ikkje har noe kjemi med , og får ny 1.6, han har eg hatt før og er ein veldig flink lege, men kjenne eg kvir meg visst eg må gjennom da eg gjekk gjennom i høst i fjor

Og drar mener eg å stramme huden veldig når eg drar😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Merker den kun når eg drar huden bortover (og det bli litt synlig) no skal det seies eg har dratt og slete og knept ei veka😅, kan dette være relatert til ballen eg fikk på meg? Kjenne litt angst, har òg knept og knept nede i brystet og å merket ein liten klump der , veldig bevegelige og har samme type på andre siden bare mye mindre .

Det var akkurat det jeg frarådet i den andre tråden - å dra og knipe til stadighet. Men jeg har forståelse for at det er vanskelig å la være. 

Som jeg skrev sist: Det er et godt tegn at den eventuelle kulen er bevegelig. Hvis den oppsto etter støtet og du merker tydelig forskjell mellom brystene, kan det absolutt ha med hendelsen med ballen å gjøre. Men det er ingen her som kan svare deg sikkert. Det er kjertler og annet vev i brystene som kan kjennes ut som kuler og klumper hvis man klemmer på dem. 

Prøv å la brystet være i fred og nevn det for den nye fastlegen neste gang du skal dit. Kanskje han kan berolige deg uten å sette i gang for mye styr. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...