AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Hva betyr "fattigfin" egentlig? Jeg trodde først det var navnet på en ny norsk hiphop-artist – “Yo, gi en varm applaus til FATTIGFIN fra Groruddalen!” Men neida. Noen som vet? Anonymkode: afb9e...b92 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Du får raskere svar om du googler selv Anonymkode: 9aaf7...1ad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden "Fin skal man værra, selv om hele ræva henger ute". Noe sånt. Anonymkode: 91276...711 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): "Fin skal man værra, selv om hele ræva henger ute". Noe sånt. Anonymkode: 91276...711 det pleide min bestemor å si. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Kort beskrevet. Gjøre seg fin med gjenbruk. Inn i tiden nå. Yngstedatteren min er veldig opptatt av miljø og alt hun har på seg er gjenbruk. Hun bor i Nederland da og der tror jeg gjenbruk er enda mer populært blant de unge enn blant norske ungdommer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Nicklusheletida skrev (44 minutter siden): Kort beskrevet. Gjøre seg fin med gjenbruk. Inn i tiden nå. Yngstedatteren min er veldig opptatt av miljø og alt hun har på seg er gjenbruk. Hun bor i Nederland da og der tror jeg gjenbruk er enda mer populært blant de unge enn blant norske ungdommer. Her er det dyrt å kjøpe gjenbrukt kontra nytt. Anonymkode: 28bd8...c56 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.