AnonymBruker Skrevet i går, 13:44 Skrevet i går, 13:44 Hva betyr "fattigfin" egentlig? Jeg trodde først det var navnet på en ny norsk hiphop-artist – “Yo, gi en varm applaus til FATTIGFIN fra Groruddalen!” Men neida. Noen som vet? Anonymkode: afb9e...b92 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 14:15 Skrevet i går, 14:15 Du får raskere svar om du googler selv Anonymkode: 9aaf7...1ad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 15:16 Skrevet i går, 15:16 "Fin skal man værra, selv om hele ræva henger ute". Noe sånt. Anonymkode: 91276...711 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 15:37 Skrevet i går, 15:37 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): "Fin skal man værra, selv om hele ræva henger ute". Noe sånt. Anonymkode: 91276...711 det pleide min bestemor å si. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet i går, 16:23 Skrevet i går, 16:23 Kort beskrevet. Gjøre seg fin med gjenbruk. Inn i tiden nå. Yngstedatteren min er veldig opptatt av miljø og alt hun har på seg er gjenbruk. Hun bor i Nederland da og der tror jeg gjenbruk er enda mer populært blant de unge enn blant norske ungdommer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 17:08 Skrevet i går, 17:08 Nicklusheletida skrev (44 minutter siden): Kort beskrevet. Gjøre seg fin med gjenbruk. Inn i tiden nå. Yngstedatteren min er veldig opptatt av miljø og alt hun har på seg er gjenbruk. Hun bor i Nederland da og der tror jeg gjenbruk er enda mer populært blant de unge enn blant norske ungdommer. Her er det dyrt å kjøpe gjenbrukt kontra nytt. Anonymkode: 28bd8...c56 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.