Gå til innhold

Hva betyr egentlig "fattigfin"? 🤔💸

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr "fattigfin" egentlig? Jeg trodde først det var navnet på en ny norsk hiphop-artist – “Yo, gi en varm applaus til FATTIGFIN fra Groruddalen!” Men neida. Noen som vet?

Anonymkode: afb9e...b92

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet

Du får raskere svar om du googler selv :) 

Anonymkode: 9aaf7...1ad

AnonymBruker
Skrevet

"Fin skal man værra, selv om hele ræva henger ute". Noe sånt. 

Anonymkode: 91276...711

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

"Fin skal man værra, selv om hele ræva henger ute". Noe sånt. 

Anonymkode: 91276...711

det pleide min bestemor å si. 

Nicklusheletida
Skrevet

Kort beskrevet. Gjøre seg fin med gjenbruk. Inn i tiden nå. Yngstedatteren min er veldig opptatt av miljø og alt hun har på seg er gjenbruk. Hun bor i Nederland da og der tror jeg gjenbruk er enda mer populært blant de unge enn blant norske ungdommer. 

AnonymBruker
Skrevet
Nicklusheletida skrev (44 minutter siden):

Kort beskrevet. Gjøre seg fin med gjenbruk. Inn i tiden nå. Yngstedatteren min er veldig opptatt av miljø og alt hun har på seg er gjenbruk. Hun bor i Nederland da og der tror jeg gjenbruk er enda mer populært blant de unge enn blant norske ungdommer. 

Her er det dyrt å kjøpe gjenbrukt kontra nytt.

Anonymkode: 28bd8...c56

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...