Glitter Skrevet i går, 15:55 Skrevet i går, 15:55 Tok ut en filet i går, men ombestemte meg mtp middag. Kan den brukes i morgen? Dvs to dager etter tining? 0 Siter
laban Skrevet i går, 20:53 Skrevet i går, 20:53 Det går nok fint, hvis den har ligget kaldt og skal gjennomvarmes. 0 Siter
Glitter Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden laban skrev (15 timer siden): Det går nok fint, hvis den har ligget kaldt og skal gjennomvarmes. Enn tre dager? Orket ikke lage middag i dag så må lage i morgen . 0 Siter
Osten Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) Kan du ikke bare sette på stekovnen og legge den inn, steke ved 180 grader ca 10 min. Så holder den seg lenger. Varme i mikroen i morgen. Endret 9 timer siden av Osten 0 Siter
Glitter Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Osten skrev (9 minutter siden): Kan du ikke bare sette på stekovnen og legge den inn, steke ved 180 grader ca 10 min. Så holder den seg lenger. Varme i mikroen i morgen. Jo det kan jeg vel gjøre 0 Siter
laban Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Glitter skrev (45 minutter siden): Enn tre dager? Orket ikke lage middag i dag så må lage i morgen . Det er fortsatt mange timer igjen av dagen 😉 Ellers støtter jeg forslaget til @Osten 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Kjø airfryer. Legge fisk og tilbehør i den tar 1 minutt. Så får man middag uansett ork. Anonymkode: 06561...ca3 0 Siter
Glitter Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kjø airfryer. Legge fisk og tilbehør i den tar 1 minutt. Så får man middag uansett ork. Anonymkode: 06561...ca3 Har airfryer, men har ikke pakket den ut ennå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 1 hour ago, Glitter said: Enn tre dager? Orket ikke lage middag i dag så må lage i morgen . Tre dager? Nei, da hadde jeg kastet den. Anonymkode: 79389...5cd 0 Siter
Glitter Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tre dager? Nei, da hadde jeg kastet den. Anonymkode: 79389...5cd Okel. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Glitter skrev (25 minutter siden): Har airfryer, men har ikke pakket den ut ennå. Pakk opp airfryeren og legg laks og tilbehør oppi og trykk på fiskesymbolet. Ferdig spis 😀. Enklere enn å lage en brødskive 😀 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.