AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:01 Skrevet lørdag kl 18:01 Jeg har siste 2 måneder vert i en prosess med å gå ned i vekt. Det har gått ganske bra helt til nå, for nå kjenner jeg meg sulten hele tiden og er alltid sugen på godteri. Hva kan ha skjedd siden dette plutselig kom? Og hva kan jeg gjøre for å klare å holde på viljestyrken og ikke spise godteri hele tiden (sånn som jeg gjorde før)? Anonymkode: b97df...a2e 0 Siter
Vhanja Skrevet lørdag kl 18:02 Skrevet lørdag kl 18:02 Får du i deg nok proteiner og sunt fett til hvert måltid? Fyller du på med salat og/eller grønnsaker nok til å bli mett? Det å unngå å være sulten vil hjelpe deg mye med å la være å spise godteri. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:14 Skrevet lørdag kl 18:14 Vhanja skrev (10 minutter siden): Får du i deg nok proteiner og sunt fett til hvert måltid? Fyller du på med salat og/eller grønnsaker nok til å bli mett? Det å unngå å være sulten vil hjelpe deg mye med å la være å spise godteri. Mulig ikke jeg spiser nok proteiner eller sunt fett, eller salat eller grønnsaker. Skal prøve bli mer bevisst på det. Takk for tips. Anonymkode: b97df...a2e 0 Siter
emilie321 Skrevet lørdag kl 18:21 Skrevet lørdag kl 18:21 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mulig ikke jeg spiser nok proteiner eller sunt fett, eller salat eller grønnsaker. Skal prøve bli mer bevisst på det. Takk for tips. Anonymkode: b97df...a2e Hvis jeg spiser for lite over tid, så får jeg ulvehunger. Det beste jeg kan gjøre for å gå ned over tid, er å spise nok, men samtidig i kaloriunderskudd. Må også få i meg nok proteiner og fett + noe karbohydrater. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 06:27 Skrevet i går, 06:27 Man har 2 forskjellige sultfølelsen. Noen blir sulten fordi tarmen sier i fra. Andre fordi hjernen sier i fra. Hjernen kan overstyre mye, så er det den sulten du har blir det vanskligere å gå ned. Anonymkode: 4a2f3...b1d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.