AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:17 Skrevet tirsdag kl 17:17 Jeg klarer ikke la være å sammenligne meg med andre på min alder. Jeg er 31 år snart og har ikke en ordentlig jobb, klarer ikke jobbe fullt, har ikke kjærest, barn eller bil lappen eller ordentlig leilighet/hus. Jeg føler jeg fortsatt er i stadiet "Forsøker å finne meg selv" mens de andre jeg kjenner på min alder har alt det jeg ønsker og mer. Anonymkode: 2fd6d...353 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:37 Skrevet tirsdag kl 17:37 Og så? Hva gjør det? Du skal leve ditt liv, ikke andres. Anonymkode: b96ee...b8a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:43 Skrevet tirsdag kl 17:43 Var skilt x 2 og hadde 2 barn på den alderen. Slett ræva av meg for å få råd til egen bolig for meg å barna. Selv ble jeg mor som 17 år, følte på den tiden at jeg gikk klipp av så mye. I dag ser jeg jo at dwt var jeg som levde livet. Det ene er ikke lettere eller bedre enn det andre. Livet skjet. Anonymkode: f8936...13a 0 Siter
Everybody Skrevet tirsdag kl 21:16 Skrevet tirsdag kl 21:16 Men har du hatt noen utfordringer som har gjort at ting har blitt sånn? Man skal ikke sammenligne seg med folk som ikke har hatt de samme utfordringene eller sykdommene som en selv. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.6.2025 den 19.17): Jeg klarer ikke la være å sammenligne meg med andre på min alder. Jeg er 31 år snart og har ikke en ordentlig jobb, klarer ikke jobbe fullt, har ikke kjærest, barn eller bil lappen eller ordentlig leilighet/hus. Jeg føler jeg fortsatt er i stadiet "Forsøker å finne meg selv" mens de andre jeg kjenner på min alder har alt det jeg ønsker og mer. Anonymkode: 2fd6d...353 disse livene du beskriver virker dritt kjedelige. Barn, hus og jobb… ikke noe mer å lete etter. De har dødd. Jeg har vel kanskje funnet meg selv, saken er bare at jeg ikke har blitt det jeg har ønsket. Føler meg aldri smart nok. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.