Gå til innhold

Alle andre har kommet så mye lengre i livet enn meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke la være å sammenligne meg med andre på min alder. Jeg er 31 år snart og har ikke en ordentlig jobb, klarer ikke jobbe fullt, har ikke kjærest, barn eller bil lappen eller ordentlig leilighet/hus. Jeg føler jeg fortsatt er i stadiet "Forsøker å finne meg selv" mens de andre jeg kjenner på min alder har alt det jeg ønsker og mer. 

Anonymkode: 2fd6d...353

Skrevet

Og så? Hva gjør det? Du skal leve ditt liv, ikke andres.

Anonymkode: b96ee...b8a

Skrevet

Var skilt x 2 og hadde 2 barn på den alderen. Slett ræva av meg for å få råd til egen bolig for meg å barna.

Selv ble jeg mor som 17 år, følte på den tiden at jeg gikk klipp av så mye. I dag ser jeg jo at dwt var jeg som levde livet.

Det ene er ikke lettere eller bedre enn det andre. Livet skjet.

Anonymkode: f8936...13a

Skrevet

Men har du hatt noen utfordringer som har gjort at ting har blitt sånn? Man skal ikke sammenligne seg med folk som ikke har hatt de samme utfordringene eller sykdommene som en selv.

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.6.2025 den 19.17):

Jeg klarer ikke la være å sammenligne meg med andre på min alder. Jeg er 31 år snart og har ikke en ordentlig jobb, klarer ikke jobbe fullt, har ikke kjærest, barn eller bil lappen eller ordentlig leilighet/hus. Jeg føler jeg fortsatt er i stadiet "Forsøker å finne meg selv" mens de andre jeg kjenner på min alder har alt det jeg ønsker og mer. 

Anonymkode: 2fd6d...353

disse livene du beskriver virker dritt kjedelige. Barn, hus og jobb… ikke noe mer å lete etter. De har dødd. 

Jeg har vel kanskje funnet meg selv, saken er bare at jeg ikke har blitt det jeg har ønsket. Føler meg aldri smart nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...