Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre for å gjøre livet mitt mer meningsfult?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier vel det meste. Jeg sliter psykisk, og det gir meg igjen lite energi så jeg orker nesten ikke gå en tur eller strikke eller gjøre andre hobbyer. Blir stort sett til at jeg bare sitter hjemme på pcen og kaster vekk tiden men nå har jeg lyst til å snu det.

Anonymkode: edf9e...e92

Skrevet

Får du ingen behanding eller oppfølging som kan hjelpe deg med dette?

Skrevet

Da må du prøve å finne meningen med livet ditt, og leve etter det.

Anonymkode: 7451c...9b5

Skrevet
psykedeliker skrev (2 timer siden):

Får du ingen behanding eller oppfølging som kan hjelpe deg med dette?

Hvor får man behandling for sånne ting?

AnonymBruker
Skrevet

Lev verdibasert etter dine ønsker, hobbyer og interesser

Anonymkode: 5e2a8...9fa

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo finne ut hva som gir deg glede.

Anonymkode: 282a3...cca

Skrevet

Jeg tenker du må tvinge deg selv til å gjøre en ting over tid så er det mulig det gir mening etterhvert.  

En sånn ting hos meg var hekling. Jeg heklet i flere år før jeg så noen mening i det.  Nå hekler jeg gaver til de rundt meg hele året. Alt fra familie til leger og psykologer har fått hjemmeheklete gaver. 

En annen aktivitet jeg tvang meg til var frivillig arbeid.  Det gav meg mening. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...