Gå til innhold

Mannestripping fremstilles som en gladsak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bergensavisen lar seg begeistret rive med og forteller entusiastisk sine leserne om pågående kvinner med «hender som tafser» på mannlige, australske strippere på scenen i Sotra Arena. 

Reglene på Sotra-showet var av det saftige slaget, ifølge Bergensavisen: Det var lov å stryke på skrittet. Ja du leste riktig, men det var ikke lov å bite eller grabbe i «løken».

Andre som reagerer på at mannestripping er en gladsak?

https://www.ba.no/strippeshow-pa-sotra-med-magic-men/s/5-8-3032359

Anonymkode: 3614b...f63

AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerer ikke i det hele tatt. De vet hva de gjør disse stripperne og får neppe traumer. Kvinnelig og mannlig seksualitet er forskjellig. Kvinner er på gruppenivå langt mer sårbare.

Anonymkode: 91407...aa0

AnonymBruker
Skrevet

Stripping er vel helt greit det. Om set er menn eller kvinner

Nå var det greit for disse å bli tatt på. For andre ikke. Og er kun den som innehar kroppen spm skal få lov å bestemme om det er greit å bli befølt.

Anonymkode: b9821...026

AnonymBruker
Skrevet

Selv aldri latt meg begeistre v lettkledde menn eller kvinner. Må si nok har mine fordommer mot de som går på slikt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Selv aldri latt meg begeistre v lettkledde menn eller kvinner. Må si nok har mine fordommer mot de som går på slikt.

Enig. 

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg reagerer ikke i det hele tatt. De vet hva de gjør disse stripperne og får neppe traumer. Kvinnelig og mannlig seksualitet er forskjellig. Kvinner er på gruppenivå langt mer sårbare.

Nå må du gi deg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nå må du gi deg. 

Eh nei. Jeg påpeker bare fakta.

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Eh nei. Jeg påpeker bare fakta.

Kvinner er så sårbare at kvinnestripping må forbys. Men mannestripping er OK. javel...

Skrevet

Det er litt rart hvor ulikt man ser på kvinner og menn i samfunnet.

Det har jo vært mye dop og drap rundt Chippendales, så vanskelig å påstå at det ikke er en skadelig bransje for menn også.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner er så sårbare at kvinnestripping må forbys. Men mannestripping er OK. javel...

Jeg sier ikke kvinnestripping må forbys. Jeg sier at det er få menn i #meetoo som føler seg misbrukt og antastet av damer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...