AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Jeg tenker da på den originale, den med tykk bunn MUK og paprika? Jeg synes den er veldig god noen ganger, men helt uspiselig andre ganger. Den minner ikke om vanlig italiensk eller amerikansk pizza. Nei det er en fornorsket variant. Anonymkode: 9ff84...ab1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker da på den originale, den med tykk bunn MUK og paprika? Jeg synes den er veldig god noen ganger, men helt uspiselig andre ganger. Den minner ikke om vanlig italiensk eller amerikansk pizza. Nei det er en fornorsket variant. Anonymkode: 9ff84...ab1 Jeg har alltid likt grandiosa. Liker alle variantene de har. Anonymkode: 17cb1...69c 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Nei, den liker jeg ikke. Synes alle varianter har grandiosasmak. 0 Siter
emilie321 Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Spiser hvis jeg får den servert, men det er ikke favoritten. 0 Siter
morsan Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Jeg synes den er døll. Den eneste frossenpizzaen jeg liker, er Dr Oetker. Og da helst den med mozzarella 0 Siter
Gjest Adeie Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Jeg kan spise grandis. Men nyter den ikke. Vomfyll som mye annet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Vi snakker ekte kjærlighet, heter det i reklamen. Haha Anonymkode: 9ff84...ab1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni 11 minutes ago, nachnoo said: Bør flyttes til Åpent. Det er vel ganske psykt å like grandis med tykk bunn og MUK? Anonymkode: c8fe6...f5c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er vel ganske psykt å like grandis med tykk bunn og MUK? Anonymkode: c8fe6...f5c Er da ikke noe galt med muk. Maskinelt utvunnet kjøtt er også kjøtt. Vi spiser fa alt vi kan spise av dyret. Flott spør du meg. Anonymkode: 0deb5...896 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni nachnoo skrev (24 minutter siden): Bør flyttes til Åpent. Mat er også psykiatri. Anonymkode: 661ea...e9f 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni nachnoo skrev (43 minutter siden): Bør flyttes til Åpent. Det bør den. Jeg la den feil. @Admin 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.