Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke fått med meg hva Elon Musk har gjort siden Trump er så forbannet på ham. Noen som kan forklare?

Anonymkode: a4455...171

Grendel
Skrevet

Jeg tror det viktigste er at Musk går hardt ut mot tollpolitikken til Trump.

Dessuten er Musk tilhenger av fornybar energi og mer positiv til arbeidsinnvandring.

Skrevet

Det har jo vært spådd lenge at det bare ville være et tidsspørsmål før disse to egoklumpene ble uvenner. Også fordi Trump har en lang historie med å la tidligere betrodde havne i unåde, og Musk har på sin side også en historikk om tilsvarende. Men det oppsiktsvekkende er jo med den farten og voldsomheten det skjedde. 

Det startet meg bekjent med at Musk på X kritiserte lovforslaget/budsjettforslaget til Trump, og det med ganske krasse ord også.  Og så har de to sittet på hvert sitt sosiale medium og spydd ut edder og galle mot hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke fått med meg hva Elon Musk har gjort siden Trump er så forbannet på ham. Noen som kan forklare?

Anonymkode: a4455...171

The Big Beautiful Bill.

https://www.bbc.com/news/articles/c0j76djzgpvo

Anonymkode: 6fd33...f19

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Ett sentrumsparti i usa blir vel litt til høyre for frp i Norge.

Skrevet
Grendel skrev (11 timer siden):

Nå skal han danne et parti:

https://www.aftenposten.no/verden/i/1M4anQ/elon-musk-folket-vil-ha-the-america-party-hvor-mye-makt-kan-han-faa

Jeg kunne faktisk trodd litt på prosjektet hvis han hadde gjort det før han ble kompis med Trump. Nå tror jeg han er altfor kontroversiell.

Jeg vil tro mange savner normalitet.

Nytt parti eller ikke – det er vanskelig å se for seg hva utfallet av denne feiden mellom de to vil kunne føre til. Jeg har likevel en følelse av at Trumps fanbase er mer trofaste og unnskyldende overfor det han sier og gjør enn det Musk-tilhengerne er 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...