Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gleder du deg til alle de ekstra gudstjenestene? Det er jo starten på kirken vi feirer. Det er vel ingen som ikke går i kirken eller på bedehus i pinsen?

Anonymkode: 799c8...c11

AnonymBruker
Skrevet

Søker det opp hvert år sikkert. I år har jeg latt være. Hvorfor vi har pinse er så uviktig for meg at det glemmes.

133% overtidsbetaling for noe jeg mener er sprøyta. Merkelig de ikke srat inn på slike dager for å spare penger.

Anonymkode: 4386a...1a1

AnonymBruker
Skrevet

Endelig er pinsen her, den perfekte unnskyldningen for å slappe helt av, fylle kjøleskapet med bobler og la colaen renne som fossen på fjellet! 

Vi har allerede sikret oss store mengder Coca-Cola – for hva er vel pinsen uten brus som spruter, latter som bobler og venner som samles? Nå er det tid for å skåle, le og nyte de lange fridagene med iskald cola i hånda.

Anonymkode: 7061b...d35

AnonymBruker
Skrevet

Nei dere skal i kirka🫵

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Nei dere skal i kirka🫵

Jeg er utmeldt kirken. Så kan ikke se hva jeg skal der å gjøre.

Anonymkode: 4386a...1a1

Nicklusheletida
Skrevet

Nei, jeg har brukt Guds frie natur i steden :) Jeg har vært på fjelltur og jeg er nærmere Gud og himmelen her oppe enn om jeg hadde vært i kirka. 

Jeg tror ikke på noen Gud da, men om det var slik at han skulle finnes, så tenker jeg at han som har skapt meg,  ønsker meg alt godt.

Jeg tenker han hadde likt at jeg ble lykkelig av å bruke naturen han har skapt og at han ikke ville like at jeg skulle lide meg gjennom en kjedelig gudstjeneste og få vondt i rygg og rompe av de grusomme kirkebenkene. 

Min Gud om han finnes, tenker på den måten :)

påskelilje
Skrevet

Jeg hadde kanskje gått i kirka i morgen dersom jeg var helt i form. Er ikke helt på topp etter et fall for to uker siden, så i pinsa skal jeg på "rehabilitering" hos mine foreldre, ved sjøen. Kom ut hit i går. Sov lenge, puslet på i hagen flere timer med blomster, jordskokk og gressklipping, samt hørte på fugler og snakket med foreldrene mine ❤️ I ettermiddag gikk jeg en forholdsmessig lang tur i skogen. Har spist middag og leser bok. Nydelig!

I morgen blir det litt av det samme + besøk av ei god venninne ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare tuller litt med kirka. Det er ikke så mange personlige kristne igjen i Norge. TS

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...