Gå til innhold

Når en 65 år gammel kvinne finner kjærligheten med en 30 år gammel mann, kaller vi det en gladsak. Men hva hvis rollene var snudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Alder er den største konsekvensen, forstår dere ikke det?!. Tenk så flaut å ha en far som kan være oldefaren! Hvor stor tror du sjansen er for å bli mobbet og bli psykisk skadet av det er?

Anonymkode: 1f11d...a0c

Nå må du gi deg. Før hadde ikke farlig rett til å se barna sine bed skilsmisser. Mange av oss godt voksne så lite eller ingen til den ene foreldren.

Mitt barns far ville ha barn frem til barnet var 3 mnd, har ikke sett barnet stort i løp av de 25 årene som har gått. Barnet lider ikke av det 

Anonymkode: e9818...b96

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det er forskjell på 46 og 71. Og jeg ble selv mobbet for det. 

Jeg ble mobbet fordi jeg var for høy.

Barn erter. Sånn er det bare.

Skrevet

Gammel gris er vel ordet for begge kjønnsvariantene. Opplever ikke at det er noen stor status på noen side. Kanskje er det en ørliten tendens til at kvinnegrupper slipper lettere unna? Cougar vs sugardaddy?

Anonymkode: b1177...7cc

UtakknemligDiva
Skrevet
nachnoo skrev (22 timer siden):

Hvorfor skal vi i det hele tatt bry oss om det så lenge begge er myndige?

Spør de som bryr seg. 

Men folk bryr seg. Fascinerende at på nett så skal alle fremstille seg så moralske. Selv får jeg også stadig spørsmålet fra familie i hjembygda når jeg møter de (er ofte lang tid mellom) om jeg har møtt noen. Hvis jeg sier at jeg treffer noen, så er neste spørsmål hvor gammel han er. Hvorfor er dette så viktig? 

Mer det for at de allerede begynner å lete etter noe å dømme for? slik at de kan komme meg voksenpreken? Jeg ønsker ikke barn, så slik sett har ikke alder noe å si. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Alder er den største konsekvensen, forstår dere ikke det?!. Tenk så flaut å ha en far som kan være oldefaren! Hvor stor tror du sjansen er for å bli mobbet og bli psykisk skadet av det er?

Er du like bekymret for det når kjente skuespillere og rockestjerner blir fedre i samme alder?

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (13 timer siden):

Spør de som bryr seg. 

Men folk bryr seg. Fascinerende at på nett så skal alle fremstille seg så moralske. Selv får jeg også stadig spørsmålet fra familie i hjembygda når jeg møter de (er ofte lang tid mellom) om jeg har møtt noen. Hvis jeg sier at jeg treffer noen, så er neste spørsmål hvor gammel han er. Hvorfor er dette så viktig? 

Mer det for at de allerede begynner å lete etter noe å dømme for? slik at de kan komme meg voksenpreken? Jeg ønsker ikke barn, så slik sett har ikke alder noe å si. 

At folk spør, kan skyldes noe som enkelt som at de er nysgjerrige eller interessert, ikke at de er ute etter  å "dømme". Hva kan de spørre om som du ikke oppfatter negativt? Når det er sagt, synes jeg det er pussig om første spørsmål handler om alder. Jeg trodde folk generelt var mer opptatt av yrke/jobb. Som selvsagt også kan tolkes negativt, i retning status/økonomi.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Gammel gris er vel ordet for begge kjønnsvariantene. Opplever ikke at det er noen stor status på noen side. Kanskje er det en ørliten tendens til at kvinnegrupper slipper lettere unna? Cougar vs sugardaddy?

Anonymkode: b1177...7cc

Det er vel menn som i større grad slipper unna? Eldre damer med mann fra Gambia f.eks. er vel ikke akkurat lengst fram i status-køen? Personlig kan jeg ikke tenke meg noe mer turn off enn en 20 år yngre mann. Hadde definitivt gått opp 20 isteden. 

Skrevet
cilie skrev (1 time siden):

Det er vel menn som i større grad slipper unna? Eldre damer med mann fra Gambia f.eks. er vel ikke akkurat lengst fram i status-køen? Personlig kan jeg ikke tenke meg noe mer turn off enn en 20 år yngre mann. Hadde definitivt gått opp 20 isteden. 

Da skjønner jeg at du er noen år yngre enn jeg 😅. Selv synes jeg mange menn på min egen alder og eldre er gubbete. Men forstår at jeg bør se meg i speilet selv 😆

AnonymBruker
Skrevet
Ekstra skrev (4 minutter siden):

Da skjønner jeg at du er noen år yngre enn jeg 😅. Selv synes jeg mange menn på min egen alder og eldre er gubbete. Men forstår at jeg bør se meg i speilet selv 😆

Synes de fleste på egen alder ser gamle ut. Så godt jeg har mann, i mine øyne ser han ut som for 20 år siden, så vi holder oss godt😅

Hadde nok blitt singel. Fikk barn som 17, så mitt barn er nå godt voksen, og barnets partner er 7 år eldre. Så her måtte jeg blitt singel, da jeg ser på barna som barn, og alle over 50 som eldgamle ( foruten mannen da).

Skrevet
cilie skrev (2 timer siden):

Personlig kan jeg ikke tenke meg noe mer turn off enn en 20 år yngre mann. Hadde definitivt gått opp 20 isteden. 

Ekstra skrev (1 time siden):

Hehe!! Kan skrive under på at tanken på å gå opp i alder virker mindre aktuelt nå enn i yngre år. Jeg ble singel igjen i andre halvdel  av 40-årene, og opplevde på datingapper flere menn på 60+ som syntes vi hadde en heeelt passende aldersforskjell ;) Det er én ting hvis det var en aldersforskjell som hadde vært der siden yngre år, og man blir eldre sammen. Skulle jeg vært singel nå hadde + 20 år betydd en mann på nærmere 80 år. 😵

Skrevet
Ekstra skrev (1 time siden):

morsan skrev (14 minutter siden):

Hehe!! Kan skrive under på at tanken på å gå opp i alder virker mindre aktuelt nå enn i yngre år. Jeg ble singel igjen i andre halvdel  av 40-årene, og opplevde på datingapper flere menn på 60+ som syntes vi hadde en heeelt passende aldersforskjell ;) Det er én ting hvis det var en aldersforskjell som hadde vært der siden yngre år, og man blir eldre sammen. Skulle jeg vært singel nå hadde + 20 år betydd en mann på nærmere 80 år. 😵

Jeg skjønner hva dere mener, men tanken på f.eks. selv å være 20 år eldre enn mannen min er bare feil. Selv om jeg skjønner at bildet stadig krymper inn mot «geriatri». Jeg kan absolutt se at minus 20 år gamle menn er svært kjekke - men det kan ikke bli noen interesse eller tenning der. 

Skrevet
cilie skrev (15 timer siden):

Jeg skjønner hva dere mener, men tanken på f.eks. selv å være 20 år eldre enn mannen min er bare feil. Selv om jeg skjønner at bildet stadig krymper inn mot «geriatri». Jeg kan absolutt se at minus 20 år gamle menn er svært kjekke - men det kan ikke bli noen interesse eller tenning der. 

Jeg er også fornøyd med å ha en mer jevnaldrende mann :) Tjue år yngre hadde vært for mye på en fast partner iallfall 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...