AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:07 Skrevet søndag kl 20:07 Det har jeg opplevd ja. Dem som er mindre fysisk attraktive er mindre utsatte for å være psykopater. Kan være glad for at jeg er lite fysisk attraktiv. Anonymkode: 42c67...3c7 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet søndag kl 20:14 Skrevet søndag kl 20:14 Bro hæ?! Hva er du har røyka😭 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:28 Skrevet søndag kl 20:28 Den forsvunne diamanten skrev (13 minutter siden): Bro hæ?! Hva er du har røyka😭 Hva faen feiler deg? Anonymkode: 16ff1...5b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:14 Skrevet søndag kl 21:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har jeg opplevd ja. Dem som er mindre fysisk attraktive er mindre utsatte for å være psykopater. Kan være glad for at jeg er lite fysisk attraktiv. Anonymkode: 42c67...3c7 Det er vanlig å generalisere i sitt eget sinn. Men det funker dårlig for å overtale andre. De mest usympatiske jeg har møtt har vært vanlige til heslige. Anonymkode: 5e633...f08 0 Siter
Everybody Skrevet søndag kl 21:22 Skrevet søndag kl 21:22 Er trailermannen og Breivik fysisk attraktive? Er Putin og Trump det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:34 Skrevet søndag kl 21:34 Studie: Psykopater blir sett på som penere | ABC Nyheter Glemte selvfølgelig å vise hvor dokumentasjonen kom fra. Klart alle er ikke enig i det. Anonymkode: 42c67...3c7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:14 Skrevet søndag kl 22:14 50 minutes ago, Everybody said: Er trailermannen og Breivik fysisk attraktive? Er Putin og Trump det? Breivik var vel på en måte litt pen. Men jeg syns ikke menneskelige orangutanger er pene. Anonymkode: 8d47e...dfd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:17 Skrevet søndag kl 22:17 53 minutes ago, Everybody said: Er trailermannen og Breivik fysisk attraktive? Er Putin og Trump det? Men jeg tror ikke breivik er psykopat. Jeg tror han er schizofren. Men Norge ville selvsagt ikke at han skal bli erklært psykisk syk mtp antallet han drepte. Anonymkode: 8d47e...dfd 1 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:57 Skrevet mandag kl 08:57 Jeg ser mye på virkelige forbrytelser på tv. Utseende på psykopater er tilfeldig. Anonymkode: 4099c...955 0 Siter
Grendel Skrevet mandag kl 09:43 Skrevet mandag kl 09:43 Everybody skrev (12 timer siden): Er trailermannen og Breivik fysisk attraktive? Er Putin og Trump det? Trump var vel over snittet i sine yngre dager(?) Ikke akkurat filmstjernepen, men høy og ganske rene trekk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:54 Skrevet mandag kl 09:54 Grendel skrev (11 minutter siden): Trump var vel over snittet i sine yngre dager(?) Ikke akkurat filmstjernepen, men høy og ganske rene trekk. Han var ikke pen. Anonymkode: 4099c...955 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet mandag kl 10:51 Skrevet mandag kl 10:51 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva faen feiler deg? Anonymkode: 16ff1...5b4 Mye 0 Siter
Grendel Skrevet mandag kl 11:15 Skrevet mandag kl 11:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han var ikke pen. Anonymkode: 4099c...955 Da har du nok høyere standarder enn meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:20 Skrevet mandag kl 11:20 Grendel skrev (2 minutter siden): Da har du nok høyere standarder enn meg. Skjevt ansikt, store ører, små stikkende øyne, for mye øyenbryn, små lepper og falskt smil. Tenna var fine. Jeg liker symmetri og ryddige trekk. Anonymkode: 4099c...955 0 Siter
Everybody Skrevet mandag kl 11:22 Skrevet mandag kl 11:22 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjevt ansikt, store ører, små stikkende øyne, for mye øyenbryn, små lepper og falskt smil. Tenna var fine. Jeg liker symmetri og ryddige trekk. Anonymkode: 4099c...955 Wow, er du kvinne? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:28 Skrevet mandag kl 11:28 Everybody skrev (4 minutter siden): Wow, er du kvinne? Jupp. Skjønnheten for meg ligger i symmetri først og fremst. Det vil si mannen ikke trenger å være det andre ser på som vakker. Skal være behagelig å se på. Det er symmetri. Anonymkode: 4099c...955 0 Siter
Everybody Skrevet mandag kl 11:29 Skrevet mandag kl 11:29 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jupp. Skjønnheten for meg ligger i symmetri først og fremst. Det vil si mannen ikke trenger å være det andre ser på som vakker. Skal være behagelig å se på. Det er symmetri. Anonymkode: 4099c...955 Ja, kvinner pleier å være veldig opptatt av sånne ting. Ser ting ved utseende som ikke en gang menn legger merke til. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:31 Skrevet mandag kl 11:31 Everybody skrev (Akkurat nå): Ja, kvinner pleier å være veldig opptatt av sånne ting. Ser ting ved utseende som ikke en gang menn legger merke til. Ikke opptatt av. Må jo finne en mann attraktiv for å synes han er pen. Det er ikke noe jeg går å tenker på. Utseende til hvermannsen er lite viktig. Anonymkode: 4099c...955 0 Siter
Kayia Skrevet mandag kl 11:52 Skrevet mandag kl 11:52 Grendel skrev (2 timer siden): Trump var vel over snittet i sine yngre dager(?) Ikke akkurat filmstjernepen, men høy og ganske rene trekk. Artig. Vi har veldig ulik oppfatning av hva «over snittet» innebærer. For meg viser bildet en vanlig gutt som hverken er spesielt pen eller mindre pen. Helt ordinær, med andre ord. Etter min smak var f.eks. Jude Law, Johnny Depp eller Jens Stoltenberg pene som unge. Jeg syns ikke engang Kennedyene var spesielt pene. Sjarmerende med glimt i øyet, ja, men pene? Nei… 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.