AnonymBruker Skrevet i går, 12:16 Skrevet i går, 12:16 Kom hjem etter å ha vært i sentrum, så skal jeg tisse, men noen har gjort nr 2 og ikke fjernet sporene i doen, + de har forsøkt å vaske med dobørsten mens det var papir i doen for børsten var full av vått papir. Enda har de ikke klart å fjerne bæsjesporene! Jeg bare lurer på hvorfor? Anonymkode: a926d...7cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 12:19 Skrevet i går, 12:19 Du får spørre de da? Dårlig tid kanskje? Anonymkode: ea0b6...0bd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 12:21 Skrevet i går, 12:21 Alle kan ikke alt. De har da så klart ikke lært de må dra ned før bruk av dobørste. Anonymkode: 850c0...18e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 14:01 Skrevet i går, 14:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kom hjem etter å ha vært i sentrum, så skal jeg tisse, men noen har gjort nr 2 og ikke fjernet sporene i doen, + de har forsøkt å vaske med dobørsten mens det var papir i doen for børsten var full av vått papir. Enda har de ikke klart å fjerne bæsjesporene! Jeg bare lurer på hvorfor? Anonymkode: a926d...7cd Du får flytte hjemmefra da vet du Anonymkode: 27ad9...50a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 16:08 Skrevet i går, 16:08 3 hours ago, AnonymBruker said: Kom hjem etter å ha vært i sentrum, så skal jeg tisse, men noen har gjort nr 2 og ikke fjernet sporene i doen, + de har forsøkt å vaske med dobørsten mens det var papir i doen for børsten var full av vått papir. Enda har de ikke klart å fjerne bæsjesporene! Jeg bare lurer på hvorfor? Anonymkode: a926d...7cd Sånt får man ta opp på neste familieråd. Anonymkode: 10f39...8cf 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.