Gå til innhold

Morten Harket - Gammel gris?

Anbefalte innlegg

Gjest saskia
Skrevet

Det er ofte at unge jenter omtaler 40-50 åringer som "gamle griser", også her inne har vi sett det.

Jeg så på Skavlan i går, der Morten Harket (*sikler* ) ;-) var med, han er 42 år, lurer på om unge jenter betrakter han som en gammel gris også? ;-)

Gjest francine
Skrevet

Hm, ser da ikke på menn i denne alderen som gamle griser så lenge de ikke løper etter ungjenter...

Skrevet

Jeg ser ikke på ham som en gammel gris. Men jeg unngår å se på ham.

Og takk og lov for muligheten til å skifte kanal. Både på radio og fjernsyn.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Fyren er en gammel gris, alle over 40 er det, bare spør meg.

Skrevet

Hm, ser da ikke på menn i denne alderen som gamle griser så lenge de ikke løper etter ungjenter...

Jeg er 21 år, og jeg har sett på Morten Harket som dødsdeilig og supersexy siden jeg var fem år! Han er det fortsatt!

Gjest Nesten hodeløse nick
Skrevet

Han siklet etter Marion Ravn, men alle som fortsatt kan få den opp må vel gjøre det? Jeg også, og jeg betegner meg selv som en gammel gris.

Skrevet

Han siklet etter Marion Ravn, men alle som fortsatt kan få den opp må vel gjøre det? Jeg også, og jeg betegner meg selv som en gammel gris.

Det var nok Marion som siklet etter ham, din gamle gris :-)

Gjest Nesten hodeløse nick
Skrevet

Det var nok Marion som siklet etter ham, din gamle gris :-)

Ikke flørt.......... Kanskje jeg begynner å sikle etter deg.

Den gamle grisen med følgende nick:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...