AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni UtakknemligDiva skrev (6 timer siden): Hvordan holder du deg ren ellers? Jeg kunne aldri tatt på de rene klærne og dratt på jobb uten å dusje først. Jeg vasker meg med klut hver dag. Dusjer 2 til 3 ganger i uka, vasker håret 1 gang pr uke. Dusje hver dag er ikke nødvendig for å holde seg ren. Dusjer aldri før jobb, er på jobb jeg eventuelt blir møkkete, så da Dusjer jeg etter. Anonymkode: 9e7c7...955 0 Siter
erik123 Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni UtakknemligDiva skrev (8 timer siden): dusje 2 ganger i uka? mulig du tuller.. Tuller?? To ganger er mer en nok. Ikke bli hysterisk. Mange dusjer en gang i uka. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni erik123 skrev (1 time siden): Tuller?? To ganger er mer en nok. Ikke bli hysterisk. Mange dusjer en gang i uka. de eldre som blir dusjet av hjemmesykepleien dusjer en gang i uka, i hvert fall min mor. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni stjernestøv skrev (32 minutter siden): de eldre som blir dusjet av hjemmesykepleien dusjer en gang i uka, i hvert fall min mor. de eldre svetter ikke like mye som oss. Det forsvinner noe når man når en viss alder, på samme måte som at barn ikke lukter svette 1 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni UtakknemligDiva skrev (8 minutter siden): de eldre svetter ikke like mye som oss. Det forsvinner noe når man når en viss alder, på samme måte som at barn ikke lukter svette Ok. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Jeg dusjer etter 4-6 uker for jeg orker ikke å vaske meg. vasker håndklær en gang i år Anonymkode: e4cb9...96c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni 9 hours ago, stjernestøv said: de eldre som blir dusjet av hjemmesykepleien dusjer en gang i uka, i hvert fall min mor. Det er luksus. Noen blir dusjet en gang i halvåret. Anonymkode: 87a35...492 0 Siter
Kayia Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni UtakknemligDiva skrev (9 timer siden): de eldre svetter ikke like mye som oss. Det forsvinner noe når man når en viss alder, på samme måte som at barn ikke lukter svette Eldre som har hjemmehjelp er dessuten ofte inmobile - det er den vanligste begrunnelsen for vedtak på bistand. Dette innebærer at de knapt rører på seg, i tillegg til at svettekjertlene er mindre aktive. 0 Siter
Kayia Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Jeg dusjer daglig, som regel om morgenen. Av og til dusjer jeg om kvelden (om jeg har trent sent), og da dusjer jeg ikke påfølgende morgen. Badehånduken skiftes hver 2-3 dag, mens den til hendene skiftes hver fredag (om den ikke er ekstra skitten). 0 Siter
erik123 Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni UtakknemligDiva skrev (10 timer siden): de eldre svetter ikke like mye som oss. Det forsvinner noe når man når en viss alder, på samme måte som at barn ikke lukter svette Er du seriøs nå? Eldre svetter mer en oss. Og de får dusje en gang hver 14 dag. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni erik123 skrev (1 time siden): Er du seriøs nå? Eldre svetter mer en oss. Og de får dusje en gang hver 14 dag. Etter en viss alder mener jeg det blir litt slutt på det, i såfall svettelukten. 0 Siter
laban Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni erik123 skrev (4 timer siden): Eldre svetter mer en oss. https://svetteklinikken.no/hvordan-pavirker-alder-svetteproduksjonen/ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er luksus. Noen blir dusjet en gang i halvåret. Anonymkode: 87a35...492 Er det mulig? det trodde jeg ikke, min mor dusjet to ganger om dagen før. morgen og kveld. 0 Siter
erik123 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni stjernestøv skrev (5 timer siden): Er det mulig? det trodde jeg ikke, min mor dusjet to ganger om dagen før. morgen og kveld. På sykehjem kan det være en gang i måneden. De har ikke kapasitet til mer på grunn av undetbemanning. Trist men slik blir våre eldre behandlet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni erik123 skrev (Akkurat nå): På sykehjem kan det være en gang i måneden. De har ikke kapasitet til mer på grunn av undetbemanning. Trist men slik blir våre eldre behandlet. ok. det er jo dårlig det da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Faren min ligger på sykehjem og har krav på 1 dusj i uka. Og det får han. Anonymkode: 7bc28...6ec 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.