AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Jeg bor i blokk og har fått beskjed om at det skal komme noen folk for å rense avløpet i alle leilighetene. Dette gruer jeg meg til, det er noe med ukjente folk og at jeg ikke vet hvor lang tid. Står de skal komme kl 8, men ikke noe om hvor lenge det skal vare. Skulle gjerne dratt ett annet sted mens de var her, men har ikke noe sted å være da. Anonymkode: d9d52...8fc 1 Siter
Glitter Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Sånn synes jeg også er ukomfortabelt, men det må nå bare gjøres. 0 Siter
bibben Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Har dere et vel-rom i boligblokken? Noen borettslag har et fellesrom, ofte også med tilgang til toalett. Kanskje styreleder i blokken kan opplyse deg om det. Lykke til! 0 Siter
Everybody Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Vil du virkelig gå ut av din egen leilighet når det er fremmede der? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Jeg hater og å ha fremmede inn i leiligheten min. Men det må man jo ha en gang i blant. Anonymkode: b5916...c32 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.