Gå til innhold

Kjedelig med åreknuter som bare kommer tilbake

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet skyldes veneklaffer som ikke fungerer helt, og jeg hater dem virkelig! Dette er genetisk i familien, noen få heldige har sluppet unna. 

Mer ikke overvektig så det er ikke grunnen hos meg, ikke vært gravid. Når jeg var liten syntes jeg mamma hadde så stygge legger. de var liksom så blå og det samme hadde tante husker jeg. Jeg husker jeg tenkte på hva som er galt med føttene til de voksne. så fikk jeg min første i starten av 20 årene. hadde egentlig ikke krav på operasjon siden legen mente det bare var kosmetisk men han kirurgen jeg kom til syntes det var synd at jeg skulle gå sånn når jeg var så flott ellers så jeg fikk og betalte en egenandel. Så gikk jeg til ny operasjon 3 år etter. Også offentlig. Det virker som de tar så lite som mulig i det offentlige siden det virker som de er livredde for at folk skal fjerne ting av kosmetiske grunner. De er såpass stygge at man burde få det fjernet. Ingen velger å få disse stygge tingene som ser ut som ormer som sitter fast under huden din. 
Jeg merker jeg blir deprimert når jeg tar av meg klærne. de er ikke engang store enda,men jeg vet at de blir flere og større. Man kan også kjenne dem og de første jeg hadde som ble litt store før jeg tok dem ble smertefulle når det var varmt. 

Det går veldig på psyken. jeg tør ikke gå med shorts og kjole. fordi jeg er redd for negativ oppmerksomhet. 

Har sett på forskjellige alternativer men hvorfor er noen steder mye dyrere enn andre? står også at 1 bein koster xxxx mens 2 bein koster xxxxx… 

Selvfølgelig har jeg fått på begge. kan man operere inn nye veneklaffer? mine hører til i søppela og jeg hater genene til familien min

Anonymkode: 91077...812

AnonymBruker
Skrevet
54 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg vet skyldes veneklaffer som ikke fungerer helt, og jeg hater dem virkelig! Dette er genetisk i familien, noen få heldige har sluppet unna. Mer ikke overvektig så det er ikke grunnen hos meg, ikke vært gravid. Når jeg var liten syntes jeg mamma hadde så stygge legger. de var liksom så blå og det samme hadde tante husker jeg. Jeg husker jeg tenkte på hva som er galt med føttene til de voksne. så fikk jeg min første i starten av 20 årene. hadde egentlig ikke krav på operasjon siden legen mente det bare var kosmetisk men han kirurgen jeg kom til syntes det var synd at jeg skulle gå sånn når jeg var så flott ellers så jeg fikk og betalte en egenandel. Så gikk jeg til ny operasjon 3 år etter. Også offentlig. Det virker som de tar så lite som mulig i det offentlige siden det virker som de er livredde for at folk skal fjerne ting av kosmetiske grunner.

Anonymkode: 91077...812

Det offentlige har begrenset med ressurser. Kosmetisk operasjon er ikke noe som bør prioriteres.

Anonymkode: 9b16c...d67

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...