AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hei! Jeg har siste timene hatt hodepine og kvalme, sånn egentlig tror jeg jo at det bare er tilfeldig og forbigående for sånne ting er jo som regel det. Det er ikke sånn veldig ille heller. Men samtidig er jeg litt bekymret egentlig. Hva om det faktisk er noe alvorlig? Samtidig har jeg ikke lyst å ringe legevakt, vil heller se det an. Føler det blir feil/flaut å ringe for noe så lite. Eller? Anonymkode: 5da9b...2db 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hvis det ikke er så ille, så hadde jeg ikke ringt legevakten. Blir det bare verre og verre utover kvelden, så hadde jeg ringt. Anonymkode: d0242...607 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det ikke er så ille, så hadde jeg ikke ringt legevakten. Blir det bare verre og verre utover kvelden, så hadde jeg ringt. Anonymkode: d0242...607 Nei, det stemmer at det ikke er så ille. Samtidig er jeg litt redd det kanskje kan være litium forgiftning? Eller hadde jeg kanskje hatt flere/verre symptomer da? Anonymkode: 5da9b...2db 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nei, det stemmer at det ikke er så ille. Samtidig er jeg litt redd det kanskje kan være litium forgiftning? Eller hadde jeg kanskje hatt flere/verre symptomer da? Anonymkode: 5da9b...2db Hvorfor tror du at du er forgiftet av litium? Har du tatt mer enn hva legen har foreskrevet? Anonymkode: d0242...607 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor tror du at du er forgiftet av litium? Har du tatt mer enn hva legen har foreskrevet? Anonymkode: d0242...607 Nei, det har jeg ikke. Men har jo fått høre at man kan risikere å bli forgiftet selv om man tar medisinen som man skal av ulike grunner. Det er vel sikkert sannsynligvis ikke det da, men har hørt at kvalme kan være ett symptom på forgiftning i alle fall. Men mulig man også da kaster opp? Anonymkode: 5da9b...2db 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det har jeg ikke. Men har jo fått høre at man kan risikere å bli forgiftet selv om man tar medisinen som man skal av ulike grunner. Det er vel sikkert sannsynligvis ikke det da, men har hørt at kvalme kan være ett symptom på forgiftning i alle fall. Men mulig man også da kaster opp? Anonymkode: 5da9b...2db Hvis du er oppriktig bekymret, så ta en telefon til legevakten. Anonymkode: d0242...607 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvis du er oppriktig bekymret, så ta en telefon til legevakten. Anonymkode: d0242...607 I og med at det ikke er så ille så tenker jeg at jeg ser det an. Kanskje trenger jeg bare en natts søvn? Anonymkode: 5da9b...2db 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.